Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Kan man gi vann til nyfødt i denne varmen? Vet jo at mme\mm skal være nok, men det er jo veldig varmt.. :s
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Man kan det, men det er ikke akkurat så veldig stor vits. Får i seg nok av væske gjennom morsmelk, allikevel ikke farlig om du gir. Eneste er at det kan gå utover måltider, og at babyen da ikke får i seg nok væske. Ville selv holdt meg til bare morsmelk, det har jeg gjort med mine og det er sommerbarn.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 mm og mme skal være nok. legg hn ofte til puppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå