Gå til innhold

Pergotime


FrøkenHøygravid!

Anbefalte innlegg

Hei jg er ei jente på 20 år md samboer på 25 år jeg er gravid i 5 uke=) men er veldig spent på om det er noen flere her inne som også ble gravid på pergotime pillene?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann jeg er 19 år er også i uke 5.

Vi har prøvd nå i 2 år, fikk til slutt pergotime og da gikk det på første forsøk!! Kan nesten ikke tro det, er så glaad.

Eneste problemet jeg har hatt med de er at jeg har blitt overstimulert og har sluppet mange egg så legene er redde for at det er flere en bare en inni der. Har masse væske i buken og eggstokkene mine er tredobble så store og ja har fått en vond start på svangerskapet men håper det går snart over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pergotime pillene funket på meg også på første forsøk=) gratulerer.

Oi sann har de tatt noen tester og sjekker på deg enda da? for sånne ting er det vel greit å finne ut av litt tidlig=)... for håpe det kommer til å gå bra da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gratulerer så masse til deg og! Det blir din første eller?

Ja det er kjekt å få greie på ikke så alt for seint, blir nøye oppfulgt hvertfall 4 ganger forje uke og 3 ganger denne uka her :)

Går nok så bra så ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra:D ja dette er min første var hos legen i dag og hu syns jg var litt vel stor til å kun være 5+4 så blir vel ny termin på meg tenker jeg:) er bra du får go oppfølgning da så alt går som det skal:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,jer er nå gravid takkevære pergotime =) Er andre gangen jeg har blitt gravid med pergo. Første gang satt spira på første forsøk med en enkel kur ;-) Men denne gang ble litt vanskeligere,har tatt 2 enkle kurer uten hell og den siste var en dobbel,og da satt spira (men med pauser tok det et år for å bli garvid denne gang) =D Så nå er jeg ca.4 uker på vei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei så koslig Gratulerer så mye=) var forberedt selv på å måtte ta flere kurer men heldigvis funka det på første forsøk her=) ... når du ble gravid på pergotime første gang gikk alt som det skulle da eller? for jg er veldig nervøs nå for var hos jordmor i sta og hu har mistanke av to hos meg skal til gyn til fredag . fikk du god oppfølging med tanke på overstimmulering pga pillene første gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har testet svaaakt positivt i dag. Tror jeg. Kom bittebittelitt strek før 10 min, og mere etter ca 14-15 min.... Nå ser jeg streker klart, men den er svak.

 

Hvis jeg er gravid vil termin være 31. mars (er 9 dpo i dag)

 

Vi har prøvd et halvt år nå, jeg fikk pergotime tidlig, har tatt fire doble kurer rett etter hverandre og denne måned også ovitrelle(eggløsningssprøyte - satt for 14 dager siden). Forrige gang jeg ble gravid ble jeg det på vårt tredje forsøk uten noen form for medikamenter..

 

Må teste igjen i morgen da. Kanskje skal jeg prøve en digital for å feie tvilen av banen. (men grøss, tenkt om den viser ikke gravid)

 

Gratulerer så mye til dere alle!!

 

:-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei får krysse fingrene for deg:) er kjedelig den perioden man er usikker på hva tesen viser alså=/ men du får ha lykke il med neste testing:) går nok bra til slutt kan jo hende de bare er lit for tidlig for hcg hormonet ditt?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid :-D testet med CB samme dag, klart krysser innen ett min :-) takk for lykkeonske. Dette blir en super sommer, vi er lykkelige her i garden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...