Gå til innhold

Jeg merket for første gang i dag at det er noe som lekker, 25+1


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er førstegangs og alt er ganske nytt for meg. Merket i dag når jeg stod opp at jeg hadde sånn ubehagelig vondt i den ene brystvorten. Noen minutter etterpå var jeg helt blaut. Er det melken som lekker eller hva er det?

 

Tenk om det skjer på jobb? Hva skal jeg gjøre? heheh :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei :)

 

Så spennendes da :) Du kan sjekke om det er melk som kommer ut av brystet ved å presse forsiktig rundt det, da kan det komme litt ut. Men mest sannsynlig så har du fått melk som lekker ja :)

 

Du kan forhindre dette ved å legge inn ammeinnlegg faktisk, dette suger til seg melken som lekker og du kan bare bytte det ut når det blir for bløtt :)

 

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig normalt. kommer som regel om nettene, tidlig ´pa morgenen. og skulle d komme litt nar du er pa jobb er ikke dette noe a skjemmes over da... de vet jo du er gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er litt spennende. Merker bare mer og mer at noe skjer med kroppen min. Jeg ble litt flau første gang i og med at kjæresten er litt sånn "ooh" tergette. Visste ikke at det var normalt at melken kom så tidlig. kanskje jeg har spurt og gravd altfor lite i forhold til det jeg skulle ha gjort. Har jo 3,5 måneder igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...