Gå til innhold

dere som jobber i butikk under graviditeten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ble dere sykemeldt?

jeg er i uke 22, og fikk allerede på førstegangs kontroll beskjed om bekkenløsning. sliter skikkelig med gangen nå og må bare gå bak på bakrommet i blandt å bite meg hardt i leppa så jeg ikke griner foran kundene! Jeg klarer ikke bøye meg så får aldri plukket opp plaggene som detter på bakken som ikke kunder plukker opp igjen, men den delen har jeg heldigvis fått forståelse for fra de som åpner om morgenen igjen at det vil ligge noe på gulvet.

Jobber forresten i stor butikk, er ingen tilrettelegging mulig, og vi er aldri mer enn 1 på jobb i 8 timer. så har ikke mulighet for å ta lunsj eller gå på do..

Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde ut, kjenner det sliter så utrolig på kropp og psyken!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du skal gå til legen og be om sykmelding nå jeg.

Skrevet

Har AKKURAT lik jobb.

Bare sykemeld deg. Nå.

Det er ikke bra for oss å ikke få gått på do ordentlig å slikt.

Du må slappe av.

Skrevet

Babyen og helsa di er mye viktigere enn butikken ;)

Skrevet

takk! Utrolig godt å høre støttende ord :)

hadde tenkt å be om sykemelding på kontroll forrige uke, men vet ikke hvorfor jeg gikk ut derfra uten egentlig ..

sambo ser jo at jeg har vondt (og dette er IKKE negativt ment mot han), men han er ikke en sykemeldings person så han er ikke helt på den siden. Vurderer å holde ut til kontrol nå 15.7, og da legger jeg inn årene, men har mest lyst å ringe legen før jobb i morgen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...