Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 funker den kombinasjonen..har begynt på dvd'en men fant nå ut at jeg er gravid..kan jeg fullføre, eller bør jeg droppe resten.??
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 om du har trent sånn type trening før du ble gravid går det nok greit, så lenge du ikke gjør det som føles ukomfortabelt. Men ikke press deg og ikke ta alle mageøvelsene (om det er noen). Begynner du for alvor å trene nå, anbefaler jeg å vente til etter ungen er født. Man skal ikke begynne med hard trening ved graviditet, men fortsettte moderat/lett trening går fint.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 lurer på om jeg bør vente og begynne på nytt..for har ikke trent noe særlig før jeg begynte med dvd'en...kanskje bedre å bytte den ut med turer og sånt som ikke nødvendigvis er veldig anstrengende,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå