Gå til innhold

Barn og nintendo DS....har de vanlig ds eller har de Nintendo dsi XL

Anbefalte innlegg

Gjest datatyven
Skrevet

Nå har vi egentlig bestemt oss for at ungene ikke skal få en nintendo ds, han som er fire har veldig lyst på, men får han så må hun som er nesten tre ha også, om ikke blir det slåssing og hyling.

Men holder vi på å ombestemme oss, og lurer på om det kan være bedre å kjøpe den xl varianten særlig da for hun som da er tre.

Eller er det ikke noe å hente på det? Vil de andre barna synest det er litt ukult med de store og erte dem litt. En av grunnene til å gi etter på dette ds pratet er jo at alle har og at de er utenfor om de ikke har.

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Søta har den gamle varianten som heter NintendoDS. Hun er 4 år og etter min mening så trenger hun ikke den nyeste og dyreste varianten. Ikke bryr hun seg om det heller, det som er viktig er at den virker :-)

Gjest datatyven
Skrevet

Tenkte bare at de xl typene er dobbelt så store og da lettere å se hva de holder på med, ikke at de er nyere og dyrere. Men det er kanskje ikke så viktig for de som er små, de ser sikkert godt og har jo små hender :-))

Gjest irismor
Skrevet

Tror ikke de bryr seg så mye om størrelsen. De trykker i vei og synes det er gøy. Men er det ikke bare skjermen som blir større eller er det knappene også på XL?

Gjest datatyven
Skrevet

Tror det er knappene også, men har ikke sett så mye på noen av delene, da vi jo egentlig hadde bestemt oss for ikke å kjøpe, men tenker litt på ferien og biltur etc. Vet ikke engang helt hva det koster, mener jeg har hørt 1000,- for ds, 1300 for dsi og 1500,- for dsi xl.

Vi får se når jeg gidder å google, og finne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...