Gå til innhold

Hvordan få tilbake følelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så dårlig samvittighet om dagen. Mister mer og mer følelsen for kjæresten min, og synes det er fryktelig trist. Han er veldig forelska og tenker omtrent ikke på annet enn meg. Vil tilbringe all tid han har sammen med meg, og lever virkelig i en forelskelsesrus. Gjorde det selv før, men nå er alt det der borte. Er jo glad i han, men kjenner samtidig et fryktelig mye mindre behov for han nå enn jeg gjorde før. Samtidig er jeg så redd for å såre han, siden han er så herlig og omtenksom og jeg vet at han kommer til å bli et nervevrak hvis jeg sier at jeg ikke vil mer. Samtidig vet jeg ikke om det er sånn at jeg ikke vil mer, for jeg er jo veldig glad i han, og han er et flott menneske. Men jeg savner følelsen av å føle meg forelska, følelsen av å ville være med han hele tiden! Nå er det nesten sånn at jeg kjenner at jeg blir irritert og tenker at han er masete hvis han syter over at vi ikke tilbringer nok tid med hverandre.... Før var jeg jeg som følte at vi ikke var nok sammen, og da var vi jo sammen konstant...

Rotete.... Skulle bare ønske jeg kunne føle det samme! Men her mister jeg bare mer og mer følelser, selv om han er verdens snilleste..........

Har vært sammen i snart 2 år... Så vet det ikke er sånn at forelskelsen forblir der for alltid... Men hvorfor føler jeg så lite for å tilbringe tid med han? Han har jo ikke gjort noe galt, bare vært snill! Og han eer jo så herlig... Huff, vil ikke dette=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, sånn er nok dessverre livet for de fleste av oss. Det er nok et fåtall som opplever at forelskelsen varer konstant. Det går i bølgedaler :)

Jeg og samboeren har hatt et vanskelig år på mange måter, men jeg vurderer ikke å gå fra ham for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...