Gå til innhold

Katet en vaskeserviett i do ved et uhell..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nok til å tette igjen røret?:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merket ikke at den var der før jeg allerede hadde trykket på knappen for å skylle ned, og da var det for sent å gjøre noe ned det..

Skrevet

spørs på røra det tror jeg. Men det gikk helt sikkert fint.

søstern min trekte ned vaskekluter når hun var barn. Gikk fint det også og det var tidlig på 70-tallet :)

Skrevet

Det går nok helt fint. Det er nok om det gjøres hyppig det kan bli et problem. Er mye rart som skylles i do som bare går rett igjennom, det vet de på rensestasjonen :-)

Skrevet

Håper det går bra da:)

Ble vekket av jenta mi som ropte at hun satt på potta, var helt i ørska selv og vasket henne med en vaskeserviett. Pleier aldri kaste vaskeservietter i do, men var så trøtt at jeg trodde det var dopapir i farta.. trodde også det var mandag og at vi måtte skynde oss å stå opp, er det mulig å være så trøtt sier jeg bare:) Ble glad når jeg kom på at det var søndag..hehe

Skrevet

Må innrømme at jeg har kastet mye i do som jeg kanskje ikke burde.. Våtservietter, Make-up remover pads, tamponger, plasten rundt tampongene... Og det gjør jeg vel egentlig daglig (ikke tampongene, har jo ikke mensen så ofte). Aldri hatt en tett do, og heller aldri tettet andres;).

Vet jeg burde skamme meg, så jeg signerer som anonym :-p

Skrevet

Neste gang du klager på høye renovasjonsavgifter så vet du hvem som har bidratt. Hvor tror du egentlig søppla din havner? Det koster utrolig mye for renseanlegget å fjerne søpla fra vannet og kjøre det på fyllinga.

Skrevet

Tror aldri i mitt liv at jeg har klaget på høye renovasjonsavgifter... Har faktisk ikke kontroll over hvor mye de er på heller. Klarer ikke bry meg, uvanene mine trives jeg med, vet du;).

Skrevet

En venn av oss syns ikke det var stas å stake opp 13 tamponger fra kloakken etter kona si... Samt at hele kjelleren var full av dritt. Etter det slutta jeg å putte sånt i do selv gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...