Gå til innhold

Tett inntil my ass.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skriker og vræler i bæresjal og mei tai. Desverre ingen koseunge jeg har fått meg.. Men, men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, hvor gammel er han da? Minsta syntes ikke bæredingser var noe stas i det hele tatt før hun ble sånn 5-6 mnd gammel. Ikke at hun ble så fryktelig mye mer kosete, men hun syntes plutselig det var stas å se seg mer rundt :)

Skrevet

haha, lik min din da :P Han ville heller ikke dulles med, det måtte skje noe action for hans del, helst hele tiden ;) Når han var trøtt eller sulten kunne han selvsgat kos litt, men ellers skulle det hoppes, sprettes, synges, tulles, kiles osv osv. Og babygymmen var 10000 ganger mer intr enn meg en god del ganger XD

Noen babyer er høyoktane fra dag en ;)

Skrevet

ikke her heller. Har prøvd både manduca og babasling, men ingen suksess. Jenta her skal tøyses med og hives i lufta og skyver oss vekk om vi vil kose.

Skrevet

:)

Han er ni måneder. Elsket bæresjal til han var nesten tre mndr, og da brukte vi mei taien ute (ble for stor uten vintertøy). Nå ler han litt med en gang jeg putter han i, men så vræler og sparker han. Han er superaktiv, og ekstremt nysgjerrig,så det er mulig derfor han ikke "gidder".

Skrevet

Min har heller ikkje vore spesielt kosete, men han roa seg fint i bæredings så snart me kom oss ut døra, slik at det vart litt å sjå på. Då var det verre å ligge i vognbagen og i beste fall sjå på himmelen, det var heilt uaktuellt ein periode, så då var sjalet godt å ha. No vert det mest sportsvogn, så lenge det er terreng til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...