aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 ømme pupper, så pmme pupper at du ikke klarte å ta av å på deg bh'en uten å virkelig merke det en uke før mens? og kom da mensen eller ikke. hele puppe området er ømt! har hatt ømme pupper før mens før men nå er det virkelig ømt/vondt!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 jeg hadde det da jeg var gravid... kom sånn til tider.. var så vondt at om t-skjorta kom inntil så var det så vondt at jeg omtrent gikk i gulvet! men aldri da jeg venta mensen...
Fru.Antonsen Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Fra jeg ble gravid til jeg fikk min datter til verden var mine pupper utrolig ømme. Nåde den som komborti dem! Og sånn har jeg det nå også. En annen ting var at aorta sprakk opp litt og ble sår. Da fikk jeg tips om å bruke amme-salve og det hjalp mye. Hjelper også å massere de litt. Min fastlege sa når jeg tok det opp med han at jeg gikk da gjennom det verste med en gang. De fleste får disse smertene i forbindelse med ammestarten og det var en positiv ting for melkespreng opplevde jeg bare en gang.
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2010 huff ja jeg kan ikke gå eller springe uten å få vondt i dem. og i dag holdt jeg på å spy av maten jeg har spist. vanligvis elsker jeg appelsinjuice, men nå i kveld måtte jeg virkelig presse det i meg. er det virkelig for mye å håpe på at denne gangen går det faktisk bra! send meg babystøv folkens og kryss fingra for at det hiver seg på meg!
Gjest Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Med førstemann hadde jeg en dag med ekstremt ømme bryster, det gjorde virkelig vondt å bare komme borti med overarmen. Men dagen etter var de over. Dette var før jeg testet positivt, og før jeg hadde tenkt tanken på at jeg var gravid (første var ikke planlagt). Denne gangen har jeg ikke hatt ømme bryster på den måten, er i uke 8 nå, og kan kjenne det litt innemellom, men ikke sånn at det er direkte vondt. Det er veldig individuelt, og noe man må bare leve med. Det er jo et godt tegn da!!
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2010 ja jeg håper det er et tegn. har mistet litt smakssans også.. så håper det er et tegn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå