Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Noen som kjenner til området eller bor der? Hvordan er det med de nærmeste kafene og matbutikkene? Bra? Barnevennlig? Naturområder? m.m.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Rælinen er et ålreit sted,nærmeste kafeer og restauranter blir Lillestrøm som ligger rett ved. Jeg har aldri bodd der , men i Lillestrøm.Kjenner flere som bor i Rælingen som er fornøyde.Er jo veldig sentralt også.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Supert i forhold til natur, og veldig barnevennlig de fleste steder. Kafeer må du dra til strømmen eller Lillestrøm for, og da er det kjekt med bil/buss, men er gangavstand. Ellers er det stor forskjell på feks løvenstad og fjerdingby.
Lunapuna1985 Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Har bodd Rælingen (strømmen og Lørenskog også) tidligere og synes det er et fint sted i alle fall. Men jeg synes Rælingen, Lørenskog, Lillestrøm og Strømmen går for det samme jeg da.... Det er gode bussforbindelser til lillestrøm og Oslo fra Rælingen. Man har marka "rett bak". Strømmen Storsenter og Lillestrøm city er lett tilgjengelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå