Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Før jeg får så hatten passer for harry-ferie til Legoland: Vi bor i Nord-Norge, så Danmarksferie er egentlig ganske eksotisk og i alle fall dyrt. Og niåringen har alltid drømt om Legoland. Vi har leid hus nært Billund, skal være i Legoland i to dager, og så tenkte vi Lalandia og Løveparken. Men så trenger vi tips til et par dager til, f.eks en koselig by ved kysten, et slott eller noe annet barnevennlig (som ikke nødvendigvis koster skjorta). Helst innen en times kjøretur fra Billund. Noen som har tips? Har en treåring og en niåring, gutter.
Cat.68 Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Får du på hatten for å reise til Danmark?? Jeg elsker Danmark jeg!! Synes det er så fint der, arkitekturen, vyene, alle parker,strendene osv osv. Hvorfor er det Harry?? Jeg er ikke så keeen på Legoland da, har vært der. Men for unger som er over middels inntressert i lego er jo dette kjempegøy?? Vi har flere ganger vært på Lalandia i Rødby, og nest etter ferieturer på diverse sydensteder, Er det den mest fantastiske ferie vi er på. BonBon land er en hit, for både store og små, og for å ikke snakke om "Go crazy" handling på lekteren i Puttgarden (Tyskland) Dem har som regel, gode somrer i Danmark med, hærlige temperaturer. Jaja, ALT er visst Harry, nåmer. Men da er det sannelig TOPP med Harry turer. )) Ha en fin semester.)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Første gang jeg har hørt noen bruke ordet harry om å reise til Danmark, hva er harry med det?? Jeg elsker Danmark, skal dit i sommer og gleder meg som en unge:)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Tull og tøys, det er få land jeg ikke har besøkt (bokstavelig talt) og Danmark er et av mine favorittreisemål! Drar gjerne dit hvert eneste år, og husker fortsatt at jeg hele tiden tenkte på og drømte om å få dra til BonBon-land. Skulle til og med gjøre det en dag, dessverre var det typisk stengt den dagen. Den dagen det blir harry skal jeg gjerne si at jeg er det, og det tror jeg ikke noen ser på meg som i utgangspunktet. Tror du må kjøre litt lenger enn en time for å komme deg til en kystby, men jeg er ikke sikker. Er Horsens helt utelukket, siden det blir litt mer enn en times kjøretur? Det er jo en veldig koselig by. God tur!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Refererte bare til div innlegg i går om at Sydenturer og Legoland var harry, mens back-packing i Vietnam eller hvor det nå var var det m,an burde tilby ungene sine... Takk for svar, uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå