Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Må jeg dra til legen under et utbrudd, eller vil dette gå over av seg selv?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Har dukka opp 3 bittesmå gule blemmer på den ene kjønnsleppen min.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 munnsår eller lenger ned? ved munnsår kan du vel bare kjøpe noe på apoteket, herpes genitalis må du vel til lege for å få noe tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 Jo, det er nok herpes. Du kan få resept på lindrende krem hos legen, kjekt å ha ved neste utbrudd.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #7 Skrevet 27. juni 2010 Men må jeg? Er foreløpig ikke plagsomt...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #8 Skrevet 27. juni 2010 Genital herpes av type 1 kan man få via munnsex. Genital herpes av type 2 er vanligst, og de fleste blir smittet ved samleie. Det finnes medisiner som kan forkorte og lindre symptomene. Skal medisinen ha noen effekt er det viktig at man starter så tidlig som mulig etter utbruddet. Man bør derfor oppsøke lege så fort man erkjenner symptomer og tegn på genital herpes.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #10 Skrevet 27. juni 2010 Herpes gir knøttsmå "vannblemmer", som sprekker og gir åpne små "hull" i huden. Gule blemmer er ikke herpes! Hilsen ei som har hatt herpes i 10 år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå