Gå til innhold

det og baksnakke andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså ser ikke vitsen sånn egentlgt. baksnakking og rykte spreing...

Fikk plutselig vite idag at beste veninna mi har såde og snakket stygt og negatvit og sagt masse ting om meg og sambo og om barneoppdragelse osv osv til andre venner og folk... Og vi som ikke en gang har vert med hverandre på lenge og snakker så vidt sammen lengre..

Ikke så mye bestevenner nå lengre nei....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo alltid kjedelig å høre sånt. Skit i venninna di eller tat en alvorsprat med henne.

Nå er nok ikke anonymforumet her stedet å ta opp sånt, for tilbakemeldingene her kan være omtrent frekkere enn i det virkelige liv.

Men jeg skjønner frustrasjonen din :)

Skrevet

Har ei som jeg så på som god vennine som har gjort det samme for litt siden og kjenner bismaken enda...

Hun vet det ikke, men vi er ikke venner lenger. Ting blir aldri det samme uansett.

Jeg skal ta det opp med henne når anledningen byr seg, men i mellomtiden har jeg latt det ligge fordi jeg har alt for mye å gjøre allerede.

Det jeg har vondt for å skjønne er hvorfor de gjør dette? Hvis menesker ikke vil være venn med meg si ifra til meg ikke til alle andre.

Jeg setter utrolig liten pris på baksnakking og sladder fordi jeg vet at mye av det ikke er sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...