Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Helt blank her, men; Disse må vaskes etter hver bruk sant? På ullprogram? Dvs. en maskin med ullprogram hver dag? Eh...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 vaskes må de ja. jeg vasket de i litt vann sammen med f.eks Milo. Trenger ikke vaskes i maskin Hver gang
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Jeg vasket de for hånd med milo. Hadde tre par og vasket hver tredje dag, brukte altså ett par om dagen:)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Ull har den egenskapen at den faktisk er selvrensende, og bør ikke vaskes for mye, 1 gang i uka er nok. Håndvask er superkjapt og enkelt, du kan bruke Milo eller rett og slett en mild hårshampoo. Lekker du mye, så har du et Natusan-innlegg liggende utenpå ullinnlegget, da vil det suge opp en god del. Personlig så lakk jeg som en sil under amming, melkeproduksjonen startet samtidig på begge pupper, hver eneste gang. Så akkurat under amming så brukte jeg et Nat.-innlegg UNDER ullinnlegget på puppen babyen ikke spiste fra. Dette vil også hjelpe til med å holde ullinnleggene fine lengre.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Jeg kjøpte noe fantastiske ammeinnlegg på ammehjelpen sin nettbutikk som kan vaskes på 60 grader. Det advares mot å vaske ammeinnlegg ved lavere temperatur grunnet faren for sopp. Brukte milo 60gr sammen med tøy som skal vaskes på 60 gr uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå