Gå til innhold

Er du opptatt av hvordan dere har det hjemme..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvordan har dere det hjemme?:) Tenker da på interiør, standard i huset, møbler, hage, osv.

Jeg er veldig interessert i interiør men det kan være ganske tidkrevende og ikke minst dyrt. Har alltid et prosjekt på gang, akkurat nå driver jeg å maler stuen og maler alle furulister i huset hvite. ( kjøpt hus for en stund siden) Mannen min bryr seg ikke særlig, synes det er fint med furu han. Jeg er en perfeksjonist uten like og må ha det nøyaktig som jeg ønsker før jeg er fornøyd. Samtidig så liker jeg ikke så godt all denne grunningen, malingen, sparklingen, lakkingen osv. Men å møblere og pynte det liker jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er opptatt av hvordan jeg har det hjemme, men når jeg har funnet noe som fungerer for meg, så sier jeg meg fornøyd med det. Jeg gidder ikke å bruke masse penger på nye gardiner til hver årstid/høytid, matchende puter og duker og lys og alt det der. Men det må se bra ut, og jeg må føle meg hjemme.

Skrevet

Jeg er veldig opptatt av interiør, men hater også å male. Har malt ørten hyller, skap og stoler + 2 soverom og gangen og trappa. Nå har jeg ikke malt på flere mndr, er så lei :-)

Jeg vil ha alt hvitt og nostalgisk, jeg er så glad i denne shabby chic-stilen som så mange her inne elsker å hate :-) Mannen min er mer opptatt av interiør enn jeg liker, han prøver stadig å sette en stopper for mine geniale planer....

Skrevet

Jeg har mange drømmer om hvordan jeg ønsker at det skal se ut. Men økonomisk og tanke på alle de kjedelig epraktiske tingene som bør gjøres først vil det utvilsomt ta mange år før drømmen er i boks.

Skrevet

Ja, vi er begge opptatt av hvordan vi har det hjemme. Da mener jeg at vi liker at vi har det pent, og er ikke opptatt av generell moter innen interiør. Synes heller ikke maling og oppussing er noe gøy, men det blir fint straks det er gjort.

Skrevet

Jeg er lite opptatt av interør, hater IKEA, gardinshopping og nesten ingenting vi har matcher hverandre. Men vi har et funksjonelt hjem som passer vår livsstil. Men furuen er malt :)

Hadde jeg hatt for mye penger hadde jeg nok likevel leid inn Kjersti Bergersen og Tid for hjem-gjengen for en total oppussing av kåken :)

Skrevet

Hi her

Jeg også elsker denne shabby chik stilen og prøver å forvandle huset mitt til å bli sånn hehe. Men er ikke lett å få alt til å harmonere. Særlig ikke når mannen min vil ha noen svære høytalere med masse ledninger og dingsebomser på stuen, prøver å overtale han til å ta loftstuen:)

Var en del furu i huset vi kjøpte, alle lister i hovedetasjen er furu, samt dørkarmer og dører. Oppe på loftet har både loftstuen og begge rommene til barna furu i taket og det skal bort,bort, bort.Men det tar tid,tid, tid hehe. Men når jeg har fått bort all furuen, pusset opp badet og vaskerommet så blir det bra! Gleder meg til å bli ferdig med oppussingen og kose meg med putle med annet interiørstasj.

Skrevet

Hva slags stil har dere hjemme da og standard på selve huset ( bad, kjøkken ol) ? Jeg prøver å lage min egen stil, blander litt ulike møbler og elsker det nostalgiske. Liker ikke den minimalistiske stilen og mørke farger som mye svart og grått. Synes heller ikke det er nødvendig om en har kjøpt en skjenk i eik f.eks så skal alt være eik ( spisebord, tvbord osv) Fint å blande litt så lenge det harmonerer;)

Hi

Skrevet

er ikke nevneverdig opptatt av interiør. Hadde jeg hatt flust med penger å bruke på møbler hadde jeg nok hatt noe annet enn det vi har. Vi er på en måte et ikea-hjem vi og trives med det. Kunne gjerne tenkt meg å kjøpe noe annet som sagt, men så lenge det funker, får det holde.

Jeg bytter ikke gardiner og tilbehør etter årstider, men kan bytte ut noe om jeg blir lei.

Skrevet

Er egentlig mer opptatt av det skal være noenlunde rent og ryddig her. Vi er ganske enige om at vi ikke liker mye stæsj stående synlig. Så vi har ting vi bryr oss om stående fremme. Er nok endel ting jeg gjerne skulle gjort noe med og endret her, men det har vi ikke råd til enda. Men huset er ganske nytt, alt er funksjonelt, så det haster heller ikke.

Men etterhvert skal huset shines rom for rom, men har ingen spesielle planer. Enda hvertfall:) Men det blir nok Ikea på kjøkkenet hvertfall. Nytt stuebord og ny tv-skjenk med tiden, og en ny skjenk til. Spisesuta er gammelt arvegods, så den blir så lenge den holder. Og det blir lenge enda det:) Er så glad i den!

Skrevet

Vi er nok under gjennomsnittlig opptatt av stil. Ingen av oss er spesielt flink til å se helheten i et rom, huset eller et prosjekt.

Finner vi en ting eller et møbel vi liker drasser vi det med oss hjem. Men så er stilen også deretter, ganske utrendy. Huset er gammelt og trenger sårt en ansiktsløftning i så og si alle rom, men vi gidder ikke. Fikser det som må fikses og ikke mer. Bruker heller tid og penger på å besøke slekt og venner, fiskeutstyr, bilene eller noe annet gøy.

Skrevet

Jeg er nok som deg HI, over snittet interessert.

En av fordelene med å være alenemor er at man kan gjøre akkurat som man vil hjemme;)

Nå har jeg akkurat pusset opp hele leiligheten (med unntak av bad og kjøkken som er 2år gammelt).

Har tatt med ca 2uker, da jeg bare kan male noen timer på kveldstid.

Idag kommer nye gardiner opp, og litt div dill dall jeg kjøpte i går:)

Føles som å være i totalt lykkerus og nyforelsket samtidig:D

Og siden jeg er så glad i interiør, er det til en hver tid ryddig og rent her også:) Det tar mye tid, men er absolutt verdt det.

Skrevet

Er mest opptatt av at huset skal være rent og ryddig. Mannen derimot, er laaaangt over gjennomsnittet interessert. Designmøbler, rene linjer og spesielle detaljer.

Eneste vi har til felles der er at vi hater nipsgjenstander(støvsamlere).

Skrevet

Jeg synes det er artig å finne gardiner, bilder ++ som matcher. Er veldig opptatt av at ting må harmonere. Men det er jo så DYRT, så tar litt og litt når jeg har litt ekstra penger. Nå f.eks. holder jeg på å handle inn matcende håndduker, kluter osv til kjøkkenet. Synes detaljene har så mye å si! Skal forhåpentligvis pusse opp stua og gangen snart. Er veldig spent på resulatet!

Jeg liker det lyst og tidløst, men med innslag av skarpe farger. Jeg blir så glad av farger:)

Skrevet

Det er klart jeg er opptatt av hvirdan vi har det hjemme, men bruker ikke mye penger på det akkurat nå, hvis vi ser bort i fra oppussing.. :) Er flink til å bruke ting om igjen, istedet for å bruke masse penger på interiør. De to tingene jeg er mest glad i er to sølvlysestaker som jeg kjøpte på loppis for 30:- pr stk i Sverige.. :)

Skrevet

Søren, klikket på lagre litt for fort..

Skulle skrive at jeg nok er mer opptatt av at det skal være rent og ryddig, enn at huset skal se ut som det er klart for å havne i et interiørmagasin.. :)

Skrevet

Veldig interessert i interiør. Så her i huset er det meste hvitt shabby chec..

Veldig dyrt. Men jeg kjøper meg skjeldent klær osv.. Her går pengene til interiør..:)

Også veldig opptatt av å ha det rent å ryddig:)

Skrevet

alle mine penger som er til overs går til interiør.

Kan ikke huske siste jeg kjøpte noe til meg selv;)

Skrevet

Jeg vil ha det ryddig og rent. Du hadde nok som interiørbevisst fått bakoversveis av å gå inn i vårt hus. Her er en salig blanding av alt, egentlig.

Skrevet

Både jeg og mannen min liker å jobbe i og med huset. Nå om dagen jobber vi masse med hagen. Bygger levegger og planter. Går mye penger der om dagen, men så blir det utrolig fint! Nå har vi fått en flott japaninspirert uteplass uten innsyn, men sol hele dagen:) Vi har det skikkelig hyggelig med dette vi. Liker godt å snekre og jobbe sammen. Skravler og koser oss. Men i og med at jeg har fem dager til termin så går det litt sakte med meg. Men jeg gjør det jeg klarer og er ellers godt selskap:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...