alenemed1. ♥ Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 uff etter at jeg fikk barn griner jeg av alt mulig på tv. sitter og ser på deep impact nå og griner, ser jeg på fødestuen griner jeg, så på so u think u can dance når de fikk beskjed om hvem som kom videre og grein like herlig som de. det aller værste jeg ser er menn som gråter da klarer jeg ikke holde igjen ett sekund engang. gir det seg igjen eller er jeg sånn for alltid nå ??? Tulla er 10 mnd så kan vel ikke skylde på hormoner lenger heller, hehe
mamarama og lille banan Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Haha, jeg satt akkurat og tenkte det samme om meg Jeg satt og hulket og gråt til Deep Impact jeg og. Tidligere gråt jeg til Millionær i forkledning. Jeg knekker sammen med en gang jeg ser et barn i fare eller i en vanskelig situasjon. Det gir seg nok ikke, det er kommet for å bli nå som du er mamma Gutten min er 20 måneder, og jeg synes bare sippinga blir verre ettersom han blir større
Marsmammaen:) Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 Signerer denne. Hulker og gråter for alt, spesielt på TV.
~sjiraff~ Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Så ikke hele filmen en gang jeg , skippet inn da de trakk strå på prøverommet og hulket og gråt de resterende 10 minuttene... Jeg gråter seriøst for alt. En av de ansatte i bhg hadde laget permer til avgangsungene. Og jeg fikk tårer i øynene bare jeg så permen, kunne ikke åpne den i bhg for å si det sånn. Jeg gråter om venninner forteller om bryllup til folk jeg ikke kjenner osv osv... Sipper verre enn verst (
~sjiraff~ Skrevet 26. juni 2010 #5 Skrevet 26. juni 2010 prøverommet faktisk... MØTErommet var det jeg prøvde å formidle.
alenemed1. ♥ Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2010 Hoho godt det ikke bare er meg da gråt av 17 mai toget i år jeg da enda jeg ikke kjente noen som gikk engang..hehe.. må jo bare le av det men er i grunn litt flaut. i går måtte jeg hjelpe en dame som hadde ramlet opp og få satt henne på en krakk, hun var jo selfølgelig veldig takknemlig og gråt en skvett og joda da måtte jo selfølgelig jeg gråte litt også.. hehe gråter nesten bare av å tenke på det jeg
neste*gang Skrevet 26. juni 2010 #7 Skrevet 26. juni 2010 nei sier du det.. her er det så mye snørr og tårer etter sliding doors på nrk.. at jeg vet ikke om jeg får sove i natt. tåler ikke å se unger som har det fælt på tvn eller griner i barnehagen før øynene blir fulle av tårer.. og ikke høre en fin sang på radioen før jeg må tørke tårene.. er så irriterende at jeg er blitt så forbanna myk..
Rampongi Skrevet 27. juni 2010 #8 Skrevet 27. juni 2010 Jeg er helt lik, kan få tårer i øya og bli rørt over det meste.. En på nyhetene som har klart noe fint, eller annecath vestly i et gammelt klipp eller unger i farer ja.. under svangerskapet måtte samboern slå av tv om det kom noe om dyr/dyremishandling. Det kunne ødelegge en hel kveld for meg det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå