Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Reiser til byen du bor i opptil flere ganger for å feste,shoppe eller annent gøy, og IKKE tar kontakt å hører om dere skal møtes, da skjønner man at vennskapet virkelig har tatt slutt Greit at det var jeg som flyttet fra hjembyen min, men har gjort mye for at vi skal opprettholde vennskapet. Jeg sier alltid ifra når jeg er i hjembyen, men ingen av de er spesielt interessert i å møte meg. De har alltid lagt andre planer. Sier jeg i fra i god tid så glemmer de at jeg skal komme, og har da også lagt planer. Flyttet 3 timer unna hjembyen min for 3 år siden og synes det er veldig leit at vennskapene jeg har hatt i nesten 15 år plutselig endret seg da jeg flyttet. Grunnen til at jeg vet at de er i min "nye" by er at de skrive det på facebook. Har flere ganger skrevet på wallen at det er bare å si fra hvis de får tid til å møte meg for en kaffe eller noe, men får ikke noe respons på det..jaja.. er vel bare å innse at jeg er blitt viggo venneløs.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Ja, det er nok bare til å innse det. Håper du har skaffet deg noen nye venner i den nye byen din ila de tre årene du har bodd der da
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 Hehe har faktisk ikke det.. derfor jeg lurer på om det kanskje feiler meg noe..jaja.. nå skal jeg begynne å studere til høsten så satser på at jeg blir kjent med noen da nå har jeg jobbet en plass hvor mine kollegaer har vært 15-20 år eldre enn meg så ikke så lett å finne min plass i "gjengen" der. H.I
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Du kommer til å bli bortskjemt med venner som student. Det var jeg i allefall. Mange jevnaldrende med like interesser og mål og verdier. Kjipt når studietiden var over og jeg havnet i den situasjonen at alle andre flyttet. Ikke så enkelt når alle kolleger er 15-20 år eldre... Heldigvis er det litt bedring i sikte da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå