Gå til innhold

Når de du trodde var vennene dine.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til byen du bor i opptil flere ganger for å feste,shoppe eller annent gøy, og IKKE tar kontakt å hører om dere skal møtes, da skjønner man at vennskapet virkelig har tatt slutt :(

Greit at det var jeg som flyttet fra hjembyen min, men har gjort mye for at vi skal opprettholde vennskapet. Jeg sier alltid ifra når jeg er i hjembyen, men ingen av de er spesielt interessert i å møte meg. De har alltid lagt andre planer. Sier jeg i fra i god tid så glemmer de at jeg skal komme, og har da også lagt planer.

Flyttet 3 timer unna hjembyen min for 3 år siden og synes det er veldig leit at vennskapene jeg har hatt i nesten 15 år plutselig endret seg da jeg flyttet.

Grunnen til at jeg vet at de er i min "nye" by er at de skrive det på facebook. Har flere ganger skrevet på wallen at det er bare å si fra hvis de får tid til å møte meg for en kaffe eller noe, men får ikke noe respons på det..jaja.. er vel bare å innse at jeg er blitt viggo venneløs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er nok bare til å innse det.

Håper du har skaffet deg noen nye venner i den nye byen din ila de tre årene du har bodd der da :)

Skrevet

Hehe har faktisk ikke det.. derfor jeg lurer på om det kanskje feiler meg noe..jaja.. nå skal jeg begynne å studere til høsten så satser på at jeg blir kjent med noen da :) nå har jeg jobbet en plass hvor mine kollegaer har vært 15-20 år eldre enn meg så ikke så lett å finne min plass i "gjengen" der.

H.I

Skrevet

Du kommer til å bli bortskjemt med venner som student. Det var jeg i allefall. Mange jevnaldrende med like interesser og mål og verdier. Kjipt når studietiden var over og jeg havnet i den situasjonen at alle andre flyttet. Ikke så enkelt når alle kolleger er 15-20 år eldre... Heldigvis er det litt bedring i sikte da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...