Gå til innhold

Syntes dere det er helt greit at mannen flørter ''uskyldig''?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes ikke noe om det, og vi har klare regler i vårt forhold.Vet jo aldri hva det kan føre til.... Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gjør det selv, og har ingen problemer om/at han gjør det.

Skrevet

Det må være greit å se på menyen, så lenge man spiser hjemme....

Flørter ikke med andre foran han, og motsatt. Men jeg flørter når jeg er ute sammen med venninner, med kunder på jobben osv. Regner da med han gjør det samme uten at vi forteller hverandre om hver minste lille detalj fra "aleine-livet" vårt.

Skrevet

Uskyldig flørt er jeg ikke så mye i mot så lenge det er slik at vedk han flørter med vet at jeg er inne i bildet og at det kun er en flørt som aldri er ment som noe annet.

Skrevet

Greia med uskyldig flørt er vel at den er nettopp det? Og da gjør det vel ikke så mye?

Skrevet

Så dere syntes med andre ord at det er greit at mannen deres går rundt å ser på andre damer?

Skrevet

Selvfølgelig er det greit, jeg ser da også på andre menn- uten at det betyr at jeg har tenkt å bytte ut mannen av den grunn.

Hva mener du man skal gjøre med det da, låse ham inne på et mørkt rom, eller operere ut øynene hans?

Skrevet

Ja, uskyldig flørting er greit og det kan faktisk gi en piff i forholdet også. Jeg liker å flørte litt selv når jeg er ute med venninner ol. og har ingenting imot at mannen min ser på andre damer. Uansett om du har mye imot at han ser på andre damer, så kan du ikke få gjort så mye med det.

Slipp kontrollen og nyt livet...og flørtingen! ;)

Skrevet

Trenger vel ikke å låse han inne og stikke ut øynene på han. Går vel an å gå ut og rundt uten å flørte med damer også???

Skrevet

Verken jeg eller samboer har behov for å flørte med andre heldigvis :)

jeg slet litt med det i begynnelsen. Jeg hadde et stort behov for å føle meg attraktiv ved å flørte med andre menn. Da var jeg liksom fortsatt "pulbar". Samboer sa klart i fra at dette likte han ikke. Sakte men sikkert la jeg bort denne uvanen, og gikk ikke lenge før jeg så hvor bortkastet dette var. Det å flørte med andre når man er i et forhold kan være veldig sårende for den andre, og jeg er flau over at jeg mente at dette var greit før. Altså er man enige om at det er greit så får det så være. Men hvis den andre ikke liker det, så bør man respektere det. Det er jo viktigere å ta hensyn til partneres følelser, enn å mate sitt eget behov for å flørte med andre.

Skrevet

23:40: Hva heter sekten deres?

"sakte men sikkert la jeg bort denne uvanen"

GUUUD, så uanstendig vi andre lever da!!!!!

Skrevet

Ja det er greit. Hvorfor skulle det ikke være det? Tror du at mannen din aldri ser på andre damer og synes de er fine? Gjør du aldri det samme? Ikke narr meg til å le, 2332.

Skrevet

Definer flørting da? Hvor går grensen?

Smile til, snakke med?

Skal man feks ikke kunne svare dersom en person av det motsatte kjønn snakker til en på byen?

Skal man ikke ha lov til å komme med tøysete kommentarer til kollegaer/gode venner? Kan man klemme venner av det motsatte kjønn?

Skrevet

Jeg ser på det som akkurat det det er, nemlig helt uskyldig flørting som han ikke legger noe i. Må jo få lov til å snakke til andre damer med en flørtete undertone, sende lange blikk og smil om han ser en dame han syns er pen. Enda bedre er når han flørter med damer som ikke er så mye å se på, for det viser at han bare flørter uskyldig! ;)

Skrevet
23.41 Du må jo være rimelig sandblåst mellom ørene. Selv om du synes det er ok å flørte så kan det vel ikke være så vanskelig å forstå at det finnes andre som ikke gjør det. Jeg er også en av de som synes flørt er ok så lenge det ikke går for langt.
Skrevet

Er ikke medlem av noe sekt. Men ja, jeg la sakte men sikkert bort denne uvanen. Jeg var vant med å flørte så dette var ikke en uvane jeg klarte å legge bort over natten. Det var faktisk en del av meg, for jeg var veldig utadvendt og flørtet uten å mene noe med det.

Nei dere andre lever ikke uanstendige! Jeg skrev at dersom man er enige om at det er så spiller det jo ingen rolle. Poenget er at man er enige!

Og mener den andre at dette ikke er greit, så bør man jo respektere dette.

Skrevet

Er vel ikke så uvanlig å slutte med flørting når man slår seg til ro og har det veldig bra med den man er sammen med?

Typisk billig norske damer , gå rundt å ''glane'' og få blikkontakt med det som kryper og går...

Skrevet

Godt at jeg ikke verken norsk eller billig, så går jeg ikke under katogorien din :)

Skrevet

Typisk psykoer å nekte mannen sin å kaste så mye som et lite blikk på og si et eneste hyggelig ord til andre damer. Ikke rart de ikke orker mer til slutt.

Skrevet

Er det snakk om å se på damer, eller å faktisk flørte, før man sier man er i ett forhold? Ville no aldri gitt en annen person falske forhåpninger.. da ville jeg no trodd han var en klyse!

Skrevet

Jeg går ikke rundt med skylapper selv så hvorfor skal han?

Skrevet

Enig med deg HI... Her i gården er det heller ikke slik...

Det er lov og se men verken han eller jeg trenger og flørte eller svare tilbake på en flørte måte om noen flørter med oss...

Vil han flørte kan han heller flørte med meg som han faktisk er i et forhold med...

Skrevet

Det ene utelukker jo ikke nødvendigvis det andre.. Vi flørter masse med hvaerandre, kysser, tar på, klemmer, ler og har mye intern humor i hverdagen, men vi har da lov til å flørte litt uskyldig f.eks med mannen/dama i matvarebutikken..

Skrevet

Jeg var skikkelig ille til å flørte før, jeg snodde gutta rundt lillefingeren med smil og noen kjappe replikker.. Dette var da jeg var singel, men var vanskelig å legge bort uvanen da jeg ble sammen med drømmemannen, gikk nok et år før jeg greide å tone meg selv ned til et "anstendig" nivå.. :)

Dessverre var jeg så flørtete før at noen la mer i det enn meg, noe som førte til forhåpninger jeg ikke kunne innfri.. Så jeg har skjønt at man skal være litt forsiktig med slikt samspill med mennesker man ikke kjenner, da man ikke vet ståstedet til den andre..

Skrevet

uskyldig flørting er jo ok. Men flørting som tydelig er ment for å havne til sengs er jo ikke noe stas..

Min samboer har en litt uvanlig/skummel fremtoning (litt spesielle klær og hår) og mange jenter/damer drikker seg til mot og kommer bort å snakker med ham. Han smiler og sjarmerer, men ikke noe mer. Jeg har selv sittet noen krakker bortafor og sett på og jeg vet at det er alt han gjør også når jeg ikke er der. Helt ok for meg. Fint at flere synes mannen min er fin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...