Gå til innhold

hvordan gå fram for å bli gravid som 45 åring....gode tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du erfaring tas gode tips i mot med takk....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst: SEX ;)

Neida, fra spøk til revolver. Jeg la om kostholdet, spiste bare rene matvarer, ikke blandingsprodukter, fisk/sjømat 3-4 ggr i uka, mye frukt og grønnsaker. Gikk ned 11 kg og ble kvitt en del bukfett. Liker å tro at det hadde noe å si. Var 44 da jeg ble gravid.

Lykke til med prøvinga!

Skrevet

Spennende tips du har. Sexen skal vi nok alltids klare ;-), men har du kjennskap til hvordan en tester ut kvalitet på egg etc. Takk for tilbakemeldingen!! Kan jeg også spørre deg om du ble tipset vedr rene matvarer, og at det skulle ha god effekt i forhold til å bli gravid ? :-)

Skrevet

Hadde ikke noe kontakt med helsevesenet knyttet til det å bli gravid, så vet ikke noe om tester og eggkvalitet. Hadde vært uten prevensjon i 1,5 år, men ikke prøvd systematisk å bli gravid.

Vi la om kostholdet for å gå ned i vekt, hadde ikke graviditet i tankene. Men har lest et sted på klikk.no om kosthold som øker sjansen for å bli gravid og at vektnedgang kan hjelpe.

http://www.klikk.no/helse/dinkost/ernaring/article552340.ece

Da jeg leste artikkelen, tenket jeg: oj, det er jo dette jeg har holdt på med. Hadde ingen planer om å bli gravid eller prøvd å bli det, så alt var bare flaks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...