Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Jeg har ei lita jente på 3 mnd. som har fått feber (rett over 38). Hun er ganske slapp og er våken kun i 15-20 min. av gangen. Hun har drukket bra i hele dag (tømt begge brystene ca. annenhver time), men jeg reagerer på at bleiene er så tørre. Er redd for at hun er dehydret. Noen erfarne som vet om det er normalt at bleiene er tørre ved feber? Takker for svar!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Ja, de kan jobli tørre om hun ikke får i seg drikke...men det gjør hun jo. Jeg ville tatt en tlf til legevakten! Bedre med en gang for mye. I alle fall når de er såå små.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 Bleiene skal IKKE være tørre, barnet er på god vei til å bli dehydrert! Det skjer fort med slike små barn, og slik du forteller er heller ikke almenntilstanden bra; RING LEGE !!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Det er lett å bli dehydrert når man er liten og varm, du skal ikke være redd for å ringe legevakten. Men godt du får i henne så mye drikke da
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #6 Skrevet 26. juni 2010 Bra! Lykke til og oppdater oss gjerne om hvordan det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå