Gå til innhold

Kan du snakke med moren din om alt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan ikke jeg dessverre:( Synes det er så vanskelig å få respons på det jeg forteller henne. Hun svarer ofte bare javel og virker ikke interessert i det jeg har å fortelle. Det kan være alt fra problemer til hyggelige ting. Synes det er så trist for jeg føler at jeg blir avvist. Et vanskelig tema å ta opp med henne også. Hvordan har dere det med deres mødre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist.. Selv om det kanskje er vanskelig syns jeg du skulle fortelle henne hva du føler.

Selv har jeg ett veldig godt forhold til min mor, vi er nesten naboer, snakker om alt og er mye sammen. Nesten som bestevenner. Så kan ikke tenke meg hvordan det må være og føle seg avvist.

Prøv og snakk med din mor, så ordner det seg nok :) Ikke sikkert hun mener det sånn :)

Skrevet

Ikke alt nei, ikke sex f eks. Og problemer blåser hun bare bort, hun takler ikke å snakke om det. Men vi har et ok forhold.

Skrevet

Nei, virkelig ikke alt! De gangene jeg har prøvd å prate om vanskelige ting (som feks sønnen med mild autisme) får jeg det bare slengt i ansiktet igjen med at vi er for slappe foreldre etc. Eller så virker hun veldig uintr. Jeg får aldri noen god respons på noe av det jeg sier! Det har endt med at jeg bare prater med henne om relativt overfladiske saker. Ingenting om hva som gjør meg glad eller trist, om jeg har en vanskelig periode etc.

Skrevet

Jeg har et veldig godt forhold til moren min og kan ofte ty til henne for å få råd. MEN jeg snakker ikke med henne om alt fordi det ikke er alt JEG føler for å snakke med henne om.

Skrevet

Jeg kan snakke med mamman min om nesten alt.Hun er fremdeles ung, da hun var ung da hun fikk meg. Unngår å snakke om sexlivet mitt og diverse småtteri - men dersom jeg har problemer er hun den første jeg snakker med om det. Hun er også den første jeg deler gleder og sorger med. Jeg setter veldig stor pris på mamman min.. Hun er verdens beste!

Håper du HI har andre du kan snakke med, ser for meg at det blir vanskelig å endre henne etter så mange år. Men det skader jo ikke å forsøke.

Skrevet

Nei, ikke om noe. Prøver å unngå å snakke med henne. Blir bare misforståelser og krangling.

Skrevet

Snakker om mye, men ikke så mye personlig.

Jeg har ikke noe supert forhold til henne.

Skrevet

Nei, kan kun snakke med henne om ting som omhandler henne selv og det hun er interessert i... Jeg er veldig lik pappa og jeg forstår godt at de ble skilt for å si det slik...

Skrevet

Snakker med henne om mye, men ikke alt. (Styrer unna kjærlighet og sex) Vi snakker sammen nesten hver dag på tlf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...