Gå til innhold

Flere gravide fra trondheim?


Christina k

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei....

Jeg er 23 år, bor på Saupstad og har termin 14. januar...

Håper det er flere som er gira på magetreff når vi vokser til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia:) Bor på Heimdal:) Skal på tidlig UL på torsdag:) Termin i slutten av denne mnd, tror jeg. Ja håper vi kan treffes etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ åsså har veldi løst å bli kjent me nån som ska ha permisjon ca samtidi. Vet ikkje helt termin enda, men blir nok i januar en gang =) Bor på Moholt og har ei jenta på 2 år fra før. E student, ka gjør du/dåkker?

 

Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ikke akkurat i Trondheim, men litt utenfor. Men er klar for treff uansett:-). Har foreløpig termin rundt 8. jan. Har en gutt på 2 fra før. Jobber som fysioterapeut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja :)Har veldig lyst og bli kjent med flere som har persmisjon samtidlig :) Æ e lærling som barne og ungdomsarbeider:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Det hadde vært trivelig å bli kjent med noen gravide som har termin ca sammen mnd og etc ja. Selv har jeg (foreløpig) termin den 11 januar, jeg er 20 år gammel, jobber som selger og har verdens beste kjæreste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! 23 år å bor i klæbu :) har termin 4.januar å har kjæmpe lyst å møt andre blivende mammaer i januar-februar :D må fikse BIM treff snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er 26 år, bor i Buenget. ( Flatåsen) 2 jenter fra før på 4 og 2.5 år:) Termin18. januar:) Vil gjerne bli md på treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er 26, venter min første i slutten av Januar og vil veldig gjerne treffe andre i verden! Bor på Rosendal. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...