Gå til innhold

Flere gravide fra trondheim?


Christina k

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei....

Jeg er 23 år, bor på Saupstad og har termin 14. januar...

Håper det er flere som er gira på magetreff når vi vokser til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia:) Bor på Heimdal:) Skal på tidlig UL på torsdag:) Termin i slutten av denne mnd, tror jeg. Ja håper vi kan treffes etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ åsså har veldi løst å bli kjent me nån som ska ha permisjon ca samtidi. Vet ikkje helt termin enda, men blir nok i januar en gang =) Bor på Moholt og har ei jenta på 2 år fra før. E student, ka gjør du/dåkker?

 

Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ikke akkurat i Trondheim, men litt utenfor. Men er klar for treff uansett:-). Har foreløpig termin rundt 8. jan. Har en gutt på 2 fra før. Jobber som fysioterapeut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja :)Har veldig lyst og bli kjent med flere som har persmisjon samtidlig :) Æ e lærling som barne og ungdomsarbeider:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Det hadde vært trivelig å bli kjent med noen gravide som har termin ca sammen mnd og etc ja. Selv har jeg (foreløpig) termin den 11 januar, jeg er 20 år gammel, jobber som selger og har verdens beste kjæreste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! 23 år å bor i klæbu :) har termin 4.januar å har kjæmpe lyst å møt andre blivende mammaer i januar-februar :D må fikse BIM treff snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er 26 år, bor i Buenget. ( Flatåsen) 2 jenter fra før på 4 og 2.5 år:) Termin18. januar:) Vil gjerne bli md på treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er 26, venter min første i slutten av Januar og vil veldig gjerne treffe andre i verden! Bor på Rosendal. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kanskje vi skulle prøve å få til et treff om ikkje så alt førr lenge? Ka som passe førr folk? Kanskje vi har en liten lufterunde her inne først, og så tar en av oss ansvar førr å booke bord når vi har litt oversikt?

 

Kunne gjerne tenkt mæ å hadd det en gang mellom 10. og 23. aug (hehe, da e det enda fri fra skolen ;) Korsn passe dagtid førr dåkker? E egentli litt det samme førr mæ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei

 

Mitt navn er Therese å jeg har termin 5 januar. Såg her at jeg gikk glipp av BIMtreff igår. Men håper dere skal treffes snart igjen å at jeg kan bli med=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk førr i går alle sammen som va der! Arti at det va så mange som dukka opp! Neste gang får vi rullere litt på plassan, så vi blir kjent me de vi ikkje fikk snakka så mye me den her gangen =)

 

Og som vi prata om borti våres "ende", så holder æ no på å lage ei facebook sia, så e det litt lettere å få me sæ navn og fjes på alle sammen. Og ikkje minst å kunne kommunisere alle i lag.

 

Gruppa hete:

 

Trondheimsbabya jan/feb/mars 2011

 

Godt initiativ me å lage treff, Pickapoo! Takk! Glæde mæ allerede tell neste! Da må alle som ikkje kunne den her gangen bare hive sæ me åsså, så blir vi enda fler =)

 

Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg rakk heller ikke å bli med på treffet denne uka, men håper å kunne bli med på neste! Jeg venter mitt tredje barn i slutten av januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...