Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 en eldre kar i 60 åra har jeg til nabo.og sist jeg gikk forbi han sa jeg hei men han svarte ikke en gang.makan til oppførsel..han bor sammen med en dame.uff kjedelig og ha sånne naboer..vil ikke ha noe med de å gjøre heller,men det går vel ann og åpne kjeften og si HEI...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Vittig, samme her men han er alene da. Jeg smiler og sier hei HVER ENESTE GANG (nei, jeg tar ikke et hint!) men han er like stram i maska
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 merkelig jeg skjønner meg ikke på sånne folk..kjedelig å ha sånne gretne naboer.som sikkert hadde klagd bare de hørte en fis..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Når han er 60 ville det ikke vært uvanlig om han hadde dårlig hørsel. Distre og susete kan de også lett være. Så det er ikke sikkert han mener å være overlegen.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #5 Skrevet 26. juni 2010 Noen folk er bare sånn....Jeg jobbet i et godt sammensveiset lærerkollegie, utrolig godt arbeidsmiljø der. Men det var en mannlig lærer som aldri hilste, og heller ikke svarte hvis du spurte ham om noe (helt sant!). Han snakket kun til rektor, inspektør og de som hadde jobbet der lengre enn 20 år. Utrolig sær type, var lettet da han sluttet.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #6 Skrevet 26. juni 2010 Syns du skal flashe puppene neste gang. Da får du testa om han er blind også
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #7 Skrevet 26. juni 2010 Samme her, hilser aldri tilbake, eneste gang han snakket til meg, var da jeg malte huset. Da sa han at den som hadde valgt fargen på huset mitt, måtte være idiot.."hyggelig nabo", noen som vil bytte
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #8 Skrevet 26. juni 2010 er det såå ille da? hva om han ikke liker å ha overfladisk forhold? "Hei", så gå videre.. kjedelig i lengden egentlig.. til meg er jeg lei av at naboen alltid sier hei,hver eeeneste gang, blir litt mye til tider.. menmen.. jeg bruker å si hei hver gang selv da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå