Gå til innhold

nabo som ikke sier hei.


Anbefalte innlegg

Skrevet

en eldre kar i 60 åra har jeg til nabo.og sist jeg gikk forbi han sa jeg hei men han svarte ikke en gang.makan til oppførsel..han bor sammen med en dame.uff kjedelig og ha sånne naboer..vil ikke ha noe med de å gjøre heller,men det går vel ann og åpne kjeften og si HEI...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vittig, samme her men han er alene da. Jeg smiler og sier hei HVER ENESTE GANG (nei, jeg tar ikke et hint!) men han er like stram i maska :P

Skrevet

merkelig jeg skjønner meg ikke på sånne folk..kjedelig å ha sånne gretne naboer.som sikkert hadde klagd bare de hørte en fis..

Skrevet

Når han er 60 ville det ikke vært uvanlig om han hadde dårlig hørsel.

Distre og susete kan de også lett være. Så det er ikke sikkert han mener å være overlegen.

 

Skrevet

Noen folk er bare sånn....Jeg jobbet i et godt sammensveiset lærerkollegie, utrolig godt arbeidsmiljø der. Men det var en mannlig lærer som aldri hilste, og heller ikke svarte hvis du spurte ham om noe (helt sant!). Han snakket kun til rektor, inspektør og de som hadde jobbet der lengre enn 20 år. Utrolig sær type, var lettet da han sluttet.

Skrevet

Syns du skal flashe puppene neste gang. Da får du testa om han er blind også :D

Skrevet

Samme her, hilser aldri tilbake, eneste gang han snakket til meg, var da jeg malte huset. Da sa han at den som hadde valgt fargen på huset mitt, måtte være idiot.."hyggelig nabo", noen som vil bytte

Skrevet

er det såå ille da?

 

hva om han ikke liker å ha overfladisk forhold?

 

"Hei", så gå videre.. kjedelig i lengden egentlig..

til meg er jeg lei av at naboen alltid sier hei,hver eeeneste gang, blir litt mye til tider.. menmen..

 

jeg bruker å si hei hver gang selv da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...