Gå til innhold

noen som har lurt til seg en ekstra ul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nok ikke lurt meg til noen ekstra UL, men da jeg var gravid sist så kjente jeg over et par dager mindre bevegelse og siden jeg da ble en smule bekymret så tok jeg kontakt med føden og de tok sparketest som de ikke var helt fornøyd med, dermed fikk jeg også en UL i samme slengen bare for og se at babyen var ok!

Skrevet

akkurat dette skjedde med meg og. og så fikk jeg en til for og skjekke størelse på babyen (jordmor var redd hun skulle være stor), men jeg hadde ikke noe utbytte av ul'en bortsett fra at jeg fikk se at han levde selfølgelig. det er ikke sånn som på hovedul'en at de viser fram alt mulig. begge disse ekstra var bare fort inn og ut og på den vekstestimeringen fikke jeg ikke engang egen skjerm og se på så måtte smugtitte på dataskjermen så da så jeg virkelig ingenting.

Skrevet

ja, og så skulle jeg si at jeg følte ikke at jeg lurte til meg noen ekstra ul'er egentlig.

jeg vil anbefale deg, hvis du har lyst på en ekstra kikk sånn for kosens skyld, og betale for en 3d ul. hvis du seriøst har tenkt og lure deg til en ekstra ul så er det du gjør dårlig gjort ovenfor andre gravide og skattebetalere og du får mest sansynlig ikke den koselige ul stunden som du er ute etter.

hilsen 22:22

Skrevet

Lurte meg ikke til det, nei, men tok en tidlig ul privat- og fikk en ekstra offentlig i uke 20 pga at de ikke fikk sjekket hjertet skikkelig på den første ordinære.

Jeg tror det skal endel til for å 'lure' til seg en ul. Hvorfor ikke bare bla opp selv og ta det via i det private?

Skrevet

Jeg spurte jordmor om jeg kunne få en i uke 12 for å få bekreftet da at alt var bra, sånn at jeg kunne slappe skikkelig av etterpå, og det fikk jeg. Har mistet en gang før det, kan hende det spilte litt inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...