Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Jeg er 20 år og han 30. Mange har sagt at det er for stor aldersforskjell. Men er det ikke det viktigste at vi liker hverandre. Jeg synes ikke 10 år har noe å si. Hva synes dere? Hadde dere reagert om dere så oss sammen med barn?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Da jeg møtte samboeren min var jeg 21 og han 31 Nå har vi to barn og har vært sammen i 9 år
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 Der trykket jeg litt raskt på knappen! Det jeg og skulle si er at du jo ikke er såååå ung at jeg ville tenkt at han var en som liker unge jenter liksom, he he!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 om det er for stor forskjell vil tiden vise...det har ikke noe å si så lenge dere ikke bryr dere, dere er begge voksne så hvem bryr seg hva andre synes
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #5 Skrevet 26. juni 2010 Jeg syns at det er større forskjell fra 20 til 30, enn hva det er mellom 30 og 40. Like mange år, men likevel stor forskjell på livet generelt. Men alt er relativt og alle er forskjellige, så det er jo egentlig kun du og kjæresten din som kan si om det er for mye...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #6 Skrevet 26. juni 2010 Jeg er så håpløst forelsket i han. Og jeg vet han liker meg masse og. Vi har jo vært sammen nesten 2 år. Men han blir så flau på en måte når bekjente og folk vi møter (som han ikke har møtt på lenge) spør hvor gammel jeg er. Han ser mye eldre ut, og jeg ser ygre ut enn det jeg er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå