Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 er blitt nyeste mote ord her inne det Og så er det på mote å rakke ned på røykerne
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 Dessuten er det skikkelig "in" å ikke ha kontroll på orddelingen... Nyeste mote ord... det heter moteord for pokker!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Dette heter ikke orddeling. Det er særskriving du mener når andre deler opp ord som skal skrives sammenhengende. Orddeling er når et ord blir delt med bindestrek fordi det ikke er plass til hele ordet på samme linja.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #5 Skrevet 26. juni 2010 og det å angripe hverandre er i vinden som aldri før. HI (som også er dyslektiker)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #6 Skrevet 26. juni 2010 Ja da, selv følgelig.Ord deling er det hotteste mote ordet her inne. Og det er ikke blod harry.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #8 Skrevet 26. juni 2010 Takk, nå lærte jeg noe nytt faktisk! Måtte faktisk skjekke forskjellene mellom orddeling og særskriving, for jeg husker godt at norsklæreren min på vgs. sa "orddelingsfeil" og brukte eksempel som "ny gift/nygift". Nå skal det sies at hun var en ganske ubrukelig lærer, burde kanskje vite bedre enn å ta alt hun sa for god fisk 21:15
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #9 Skrevet 26. juni 2010 Det er også på mote å skylde på dysleksi med en gang noen påpeker skrivefeilene dine her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå