Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 http://www.seher.no/845345/toppmodell-sjokkerer-moteverdenen
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 Haha, nei, hun gjør jo virkelig ikke det!! Jeg er stor selv, så det er ikke det det går på. Men hun hadde jo en lekker kropp før! Dvaskemage er IKKE lekkert!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #5 Skrevet 26. juni 2010 Synes du? Det tviler jeg nemlig på at du gjør..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #7 Skrevet 26. juni 2010 Hun er gravid, det må for faen være lov å vokse litt da altså!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #8 Skrevet 26. juni 2010 Eh, nei. Hun skal være med i en film. Og må legge på seg 14 kg for rollen hun skal spille
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #9 Skrevet 26. juni 2010 Hvem har sagt det ikke er lov å vokse litt når en er gravid? Folk har bare protestert mot at hun ser bedre ut nå. For det gjør hun jo ikke, gravid eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #10 Skrevet 26. juni 2010 Måten de protesterer på syns jeg er sykt. Enn hvis noen skulle legge ut bilde av deg og skrive slikt. Folk er rett og slett trasige mot hverandre.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #11 Skrevet 26. juni 2010 det var et lite heldig bilde da, så hun ser jo større ut rundt magen enn hun egentlig er. Men jeg synes forholdet mellom ben/armer og mage var feil. På det bildet så hun avmagret ut på armer og ben, men med stor mage. Litt slik som de fattige barna i afrika, bare at megn til Kate ikke struttet så mye... Generelt tror jeg denne dama holder seg godt, men alle kan ha perioder hvor kroppen ser litt dvask ut, og hvis man i tillegg blir tatt bilde av i feil vinkel og man trikser litt på data vil man jo ofte se skikkelig shabby ut. Hun er jo råflott iflt alder og yrke, modeller eldes jo raskene enn noen andre..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #12 Skrevet 26. juni 2010 Hehe, dette er jo en som lever av å bli vurdert utseendemessig! Enkelte av dere er så rare...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #13 Skrevet 26. juni 2010 Så latterlig.. hvem får ikke litt antydning til mage når en SITTER? Selv en med flat mage kan da få det! Beina og armene hennes er jo like tynne også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå