Alba44 Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Forutsetter da at firmaet som skal gjøre det jobber kontinuerlig, og ikke har x-antall bad de ordner samtidig.. Drømmer meg bort på finn.no, men vil jo helst ha noe helt nyoppusset. Hehe...
Gjest Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Jeg vil anta ca 3-4 uker. Og de har nok dessverre alltid flere bad samtidig. Det er jo mange forskjellige håndtverkere som skal inn: rørlegger, elektriker, snekker, murer / flislegger og kanskje et eget firma hvis man skal ha sveiset membran. Vi pusset opp og gjorde mye selv, med unntak av rørlegger og elektriker - det tok en evighet!! 3 mnd - prøver å fortrenge det.
Alba44 Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2010 Takk for at du dro meg ned til virkelighetens verden igjen, gerbera. Hehe.. Kanskje vi heller skal satse på de boligene vi kan flytte rett inn i. :-P
It's all about me Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Er ikke uvanlig at de har 14-dagers-garanti.
Mammaen til Isak Skrevet 26. juni 2010 #5 Skrevet 26. juni 2010 Gubben her sier at det avhenger av str, og grunnarb, men at ca 14 dager er grei tid om man jobber der hver dag,full arb dag:)
Wilma Flintstone Skrevet 26. juni 2010 #6 Skrevet 26. juni 2010 Gerbera: He he vi brukte 6 år. Slå den:-)) Prøver å fortrenge det jeg også. Vi kjøpte huset med fuktskadet bad, og sparte som fy. Rev badet etter 3 år (hadde bad på vaskerommet så lenge; så ingen nød). Men så dukket det ene etter det andre problemet opp med huset, så vi måtte ta av pengene til badet for å ordne noe annet som hastet. Og når vi hadde spart opp til badet igjen var det jammen noe nytt med huset som måtte ordnes. Og slik gikk det.........Men i fjor da fikk vi gjort ferdig badet:-)) Så å spare til å pusse opp et helt hus er noe herk. Men vi hadde ikke noe valg da. Det eneste huset vi hadde råd til da var "katta i sekken". Meeeen det blir vel gøy å tenke tilbake på når man blir pensjonister:-))
Alba44 Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2010 Takk for svar! Da kan det være håp innenfor et relativt kort tidsperspektiv.
shari_z Skrevet 27. juni 2010 #8 Skrevet 27. juni 2010 Firmaet vi brukte brukte 6 uker. Sa noe om at et eller annet måtte tørke i flere uker før de kunne fortsette..... Da vi gjorde alt selv på et annet bad, så brukte vi vel 1-2 uker tror jeg det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå