Gå til innhold

Hvor lang tid ca tar det å lage et helt nytt bad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forutsetter da at firmaet som skal gjøre det jobber kontinuerlig, og ikke har x-antall bad de ordner samtidig..

Drømmer meg bort på finn.no, men vil jo helst ha noe helt nyoppusset. Hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anta ca 3-4 uker.

Og de har nok dessverre alltid flere bad samtidig. Det er jo mange forskjellige håndtverkere som skal inn: rørlegger, elektriker, snekker, murer / flislegger og kanskje et eget firma hvis man skal ha sveiset membran.

Vi pusset opp og gjorde mye selv, med unntak av rørlegger og elektriker - det tok en evighet!! 3 mnd - prøver å fortrenge det.

Skrevet

Takk for at du dro meg ned til virkelighetens verden igjen, gerbera.

Hehe..

Kanskje vi heller skal satse på de boligene vi kan flytte rett inn i. :-P

Skrevet

Er ikke uvanlig at de har 14-dagers-garanti.

Skrevet

Gubben her sier at det avhenger av str, og grunnarb, men at ca 14 dager er grei tid om man jobber der hver dag,full arb dag:)

Skrevet

Gerbera:

He he vi brukte 6 år. Slå den:-)) Prøver å fortrenge det jeg også. Vi kjøpte huset med fuktskadet bad, og sparte som fy. Rev badet etter 3 år (hadde bad på vaskerommet så lenge; så ingen nød). Men så dukket det ene etter det andre problemet opp med huset, så vi måtte ta av pengene til badet for å ordne noe annet som hastet. Og når vi hadde spart opp til badet igjen var det jammen noe nytt med huset som måtte ordnes. Og slik gikk det.........Men i fjor da fikk vi gjort ferdig badet:-))

Så å spare til å pusse opp et helt hus er noe herk. Men vi hadde ikke noe valg da. Det eneste huset vi hadde råd til da var "katta i sekken".

Meeeen det blir vel gøy å tenke tilbake på når man blir pensjonister:-))

Skrevet

Takk for svar!

Da kan det være håp innenfor et relativt kort tidsperspektiv. :)

Skrevet

Firmaet vi brukte brukte 6 uker. Sa noe om at et eller annet måtte tørke i flere uker før de kunne fortsette..... Da vi gjorde alt selv på et annet bad, så brukte vi vel 1-2 uker tror jeg det var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...