megogknotten Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 er på bloggerunde, ettersom jeg driver med både hobbyblogg og nå en graviditetsblogg selv .. vil gjerne titte innom andre blogger!! min er www.smurfelivet.blogspot.com
megogknotten Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 26. juni 2010 ojda, graviditeten skulle det vel også kanskje stå i overskriften
Tøvsjura Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 Hei du! Jeg har hatt en såkalt "mammablogg/hobbyblogg" et par år nå. Er like gammel som deg, er samboer med to barn (prøver på nr.3 etter SA for kort tid siden..), nylig kjøpt oss hus og tenkte å blogge litt om dette etterhvert Ta gjerne en titt: www.minfamilieblogg.blogspot.com
FruTB Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Jeg har en mammablogg/barneutstyrsblogg og vil gjerne ha flere lesere Er så lite motiverende å blogge når det er så stille der "inne" - så ta mer enn gjerne en titt på min: utstyrsguiden.blogspot.com
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 26. juni 2010 #5 Skrevet 26. juni 2010 www.linyen.blogg.no Trenger flere lesere jeg så bare å kikke innom:)
Petit-Potet Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 Jeg har også gravid/mammablogg: www.maddemamma.blogg.no
prinsessemamma2010 Skrevet 27. juni 2010 #7 Skrevet 27. juni 2010 www.soontobe.blogg.no Blogger om hvordan det er å ha ME og være gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå