Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 lang histore kort: Vi er 21 år, Hun har ikke jobb, jeg jobber 10 timer dag i den siste tiden for å skaffe penger. forholdet går ikke så bra pga rutineliv og hun er lei.. hun rydder aldri opp etter de 4 tonn med klær hun har.. hun bruker penger på klær hun aldri bruker.. Men nok om den saken, her er kluet idag. Hun vil ut på byen.. vi har rett å slett ikke råd.. hun bruker for mye penger ute å spanderer ofte på venninnene og går jo ut over min pengbok i det lange løp så klart. også er jeg negativt til det pga hun er aldri hjemme når hun sier hun skal det.. må jo ringe alle i vennegjengen for å høre om ho er OK liksom.. avtale er jo en avtale.. Men det som plager meg nå, er at hun er Sur pga at jeg ikke har lyst at ho skal dra ut.. truer med å flytte ut osv bla bla bla.. hvorfor er dere så vanskelige:( hva skal jeg gjøre.. hun kommer til å være ei forbanna bitch hele helga viss ho ikke får gå å bruke penger.. Glemte å nevne at vi har en datter på 17 mnd.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Usj, har aldri skjønt meg på jenter som bruker penger på ting de ikke har. Hvorfor finner hun seg ikke jobb da? Ikke alle jenter er så vanskelige Om hun truer med å flytte ut på grunn av at hun ikke får oppføre seg som en 15 åring uten barn så synes jeg helt klart du får det bedre uten, men det er jo værre når det er barn i bildet.. *Sympatiklem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå