Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 lang histore kort: Vi er 21 år, Hun har ikke jobb, jeg jobber 10 timer dag i den siste tiden for å skaffe penger. forholdet går ikke så bra pga rutineliv og hun er lei.. hun rydder aldri opp etter de 4 tom med klær hun har.. hun bruker penger på klær hun aldri bruker.. Men nok om den saken, her er kluet idag. Hun vil ut på byen.. vi har rett å slett ikke råd.. hun bruker for mye penger ute å spanderer ofte på venninnene og går jo ut over min pengbok i det lange løp så klart. også er jeg negativt til det pga hun er aldri hjemme når hun sier hun skal det.. må jo ringe alle i vennegjengen for å høre om ho er OK liksom.. avtale er jo en avtale.. Men det som plager meg nå, er at hun er Sur pga at jeg ikke har lyst at ho skal dra ut.. truer med å flytte ut osv bla bla bla.. hvorfor er dere så vanskelige:( hva skal jeg gjøre.. hun kommer til å være ei forbanna bitch hele helga viss ho ikke får gå å bruke penger.. Glemte å nevne at vi har en datter på 17 mnd.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Tror dere må snakke mer sammen, jeg. Jeg skjønner at det føles urimelig.
Gjest Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Hvor får hun penger til shopping og byturer fra hvis hun ikke jobber? Hvis du gir det til henne så slutt med det og be henne skaffe seg en jobb. Også setter du deg ned og prater med henne om hvordan du opplever ting og hvordan du vil ha det i forholdet. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #5 Skrevet 26. juni 2010 Så lenge hun ikke bidrar til felleskassa og heller ikke har noe penger selv, må hun dessverre være hjemme. Sånn er livet og spesielt etter at man har fått barn. De må komme først, om det gjelder barnepass (regner med hun tenker at du skal sitte hjemme) eller om det gjelder mat til ungen. Om hun bruker opp pengene ute på byen har dere vel mindre å kjøpe for til ungen.. kan det være et argument? lykke til!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #6 Skrevet 26. juni 2010 takker for alle inlegg. Jeg hadde håpet at vi kunne ha en god ferie å gjøre hva vi vill å få gnisten tilbake.. Idag ville eg se film istedenfor at hun gikk ut.. det er jo bedre for forholdet? jeg trur hun ser negativt på forholdet pga vi kun ser hverandre når vi er hjemme.. vi kan gjøre hva vi vill hver for oss liksom, men ikke noe ilag pga vi har ingen som kan sitte barnevakt... hva gjøre dere andre i situasjoner dere er lei rutinelivet og ikke har mye alternativer enn å gå hver for seg?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #7 Skrevet 26. juni 2010 Ble hun slik etter dere fikk barn? Jeg mener.. Jeg må innrømme at jeg hadde en sånn periode. Jeg hadde fødselsderisjon og måtte ha bekreftelse heelte tiden på at jeg var bra nok. Jeg tente for den miste ting og truet mad å gå fra han. Når jeg ser tilbake på det i dag så blir jeg skikkelig sint på meg selv. Når en er deprimert så blir man så uendelig egoistisk og ser det ikke selv..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #8 Skrevet 26. juni 2010 Æsj, jeg vil også ha en mannekjæreste som bryr seg. Hvor finner jeg sånne?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #9 Skrevet 26. juni 2010 Du kunne ikke beskreven henne bedre.. Hun er mer en bra nok for meg og jeg gir komplemanger hele tiden og sider ofte at jeg er glad i henne osv. i det siste mnd har hun blitt sur for det minste ting.. ofte ting som hun gjør selv.. så syns det er litt uretferdig å få kjeft for noe som den personen som kjerfer gjør selv.. Jeg gjør alt hun ber om. kjører hit og dit, henger opp klær, alt hun ber om når det gjelder ungen, osv osv. Og som mannfolk, ber man jo som regel en ting: intimitet. Får sjelden det nå om dagen. Hvorfor er hun så sta og ikke ser at hun er urimelig? egentli så burde det være jeg som burde truet med å flytte fordi jeg bare jobber og jobber med å få dette til å bli bedre og gjør alt, men får ikke en dritt tebake.. jeg synes det er urettferdig:/ håper at dette kun er en periode nå, og at hun innser at hun er egoistisk.. Ferie i sommer. håpet vi hadde råd til en road trip til stockholm.. Hun skifter meninger om den turen hver dag, så vanskli å si om det blir noe av:( takker for alle inlegg og blir glad for innlegg som kan hjelpe,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå