Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Syns jeg hører om så mange negative historier om typens ekser... Min type har en eks jeg treffer sånn innimellom fordi vi har felles venner. Stort sett tenker jeg ikke på at det er en eks og syns det er kjempehyggelig og prates. Men så noen ganger.. Sånn som i dag syns jeg rett og slett det er litt pirrende å tenke på at hun også har vært sammen (som i hatt sex) med han... Merkelig... Hvordan syns dere andre det er å møte typens ekser?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Same as you;-) Men på en feil dag kan jeg også føle litt sjalusi.. Tror det er normalt.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 Den siste eksen måtte jeg drive og gå oppi nesten hver dag, og vi kom ikke spesielt godt overens, så det var temmelig slitsomt - er fortsatt slitsomt når vi møtes. De før det bryr jeg meg ikke om mer, men var ganske mye mer usikker på meg selv i begynnelsen av forholdet vårt, så da syntes jeg det var slitsomt å møte hun nest-siste også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå