Gå til innhold

Hvordan forholde seg til typens ekser..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns jeg hører om så mange negative historier om typens ekser...

 

Min type har en eks jeg treffer sånn innimellom fordi vi har felles venner. Stort sett tenker jeg ikke på at det er en eks og syns det er kjempehyggelig og prates. Men så noen ganger.. Sånn som i dag syns jeg rett og slett det er litt pirrende å tenke på at hun også har vært sammen (som i hatt sex) med han... Merkelig...

 

Hvordan syns dere andre det er å møte typens ekser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Same as you;-) Men på en feil dag kan jeg også føle litt sjalusi..

 

Tror det er normalt.

Skrevet

Den siste eksen måtte jeg drive og gå oppi nesten hver dag, og vi kom ikke spesielt godt overens, så det var temmelig slitsomt - er fortsatt slitsomt når vi møtes.

De før det bryr jeg meg ikke om mer, men var ganske mye mer usikker på meg selv i begynnelsen av forholdet vårt, så da syntes jeg det var slitsomt å møte hun nest-siste også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...