Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Trenger litt hjelp på å finne alternative godsaker til diabetikere,spesielt is. Noen med bra tips?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Eggeplommer, kremfløte og sukrin, visp dette sammen og frys. Du finner mange gode oppskrifter på www.lavkarbo.no
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 de diabetikerene jeg kjenner spiser akkurat det samme som meg når det kommer til søtsaker...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Har en onkel og han spis akkurat det samme som oss andre t søtsaker, men kan føye på at han har type 2 og e ikke forsikti idet heile tatt. Har person type 1 så kan dæm spise som vanlig t fest men e det type 2 treng man alternativ. Du kan lage is med eggeplomma, kremfløte og fruktose. Den bli veldi go, og pappanmin som har dia type 2 fik den oppsrifta hos erneringsfysiologen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå