Gå til innhold

Is til diabetikere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp på å finne alternative godsaker til diabetikere,spesielt is. Noen med bra tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggeplommer, kremfløte og sukrin, visp dette sammen og frys.

 

Du finner mange gode oppskrifter på www.lavkarbo.no

Skrevet

de diabetikerene jeg kjenner spiser akkurat det samme som meg når det kommer til søtsaker...

Skrevet

Har en onkel og han spis akkurat det samme som oss andre t søtsaker, men kan føye på at han har type 2 og e ikke forsikti idet heile tatt. Har person type 1 så kan dæm spise som vanlig t fest men e det type 2 treng man alternativ. Du kan lage is med eggeplomma, kremfløte og fruktose. Den bli veldi go, og pappanmin som har dia type 2 fik den oppsrifta hos erneringsfysiologen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...