Gå til innhold

Har dere moderne hjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eventuelt hvorfor og hvorfor ikke. Følger dere samme stil i alle rommene i huset eller er det rom som faller helt utenfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt faller utafor, både hus og hjem og alt

Skrevet

Bor i leilighet som var ny i April i år. Kjøpt alle møbler nye unntatt sengen min, så den er hvit 80-talls, men nesten moderne likevel.

Har en ganske anonym stil; møbler i eik, lameller i vinduene, lys/beige sofa. Alle vegger er hvite, men jeg liker innslag av farger, så jeg er på jakt etter fargerike liftgardiner til kjøkkenet, puter osv.

På soverommene til ungene er det Ikea for alle penga...

Kommer nok til å gjøre en større innsats på innredningsfronten om jeg noensinne får meg hus!

Skrevet

Ikke. Ikea-home for fattig studentpar... :-(

Skrevet

Ja det vil jeg si. Vi har pusset opp hele huset det siste året og alle rommene har samme stil og alt henger i en rød tråd.Jeg bruker samme grunnfarger men varierer utifra romtype med andre ting. Jeg er veldig opptatt av interiør så det er viktig for meg med en helhet og med ett hjem jeg trives i.

Skrevet

Hvordan får du hengt opp tingene i den røde tråden?

Skrevet

Vi har et moderne hus, i og med at vi har alle moderne fasiliteter bortsett fra sentralstøvsuger. Varmekabler, en god del design møbler og lamper. Vi har et fullt utstyrt kjøkken og velutstyrt bad med kar og dusj og alt som hører med. Men vi bor i en gammel villa på landet, og møblering og dekor er nytt og moderne men med et romantisk preg.

Men vi har ikke kun hvite vegger, eik og stål, og glass, med kjøkken som er helt glatt og bad som er flisa i fancy mønster med galssmursteinsvegger etc.

Skrevet

Vi har ganske lik stil i alle rom - gjennomført Ikea!

Skrevet

Kanskje med sånne metallklyper. De er jo litt fancy. Muligens litt problematisk gjennom døråpninger, men der henger det kanskje ingenting.

Skrevet

Vi pusser opp nå, så når vi er ferdig blir det bra. Da har vi fått det slik vi liker det. Sikkert ikke moderne, hehe, men noe vi syns er fint.

Og vi elsker ikea og de fleste møbler her i huset er fra ikea.

Og nå blir kjøkken og bad også ikea :D

Skrevet

Ja kanskje. Men de henger tydeligvis overalt, i alle rom. Hvor høyt henger de? Må man bruke gardintrapp for å nå opp? Jeg er litt naiv, så jeg må bare spørre.. Jeg har ikke særlig peiling på interiør, heller. Men kanskje en sånn rød tråd vil gjøre underverker?

Skrevet

Hva legger du i moderne hjem da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...