Gå til innhold

Epilator, løp og kjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt genial oppfinnelse. Har hatt min i 5 år nå og blir like fornøyd hver gang jeg bruker den. Ter en mnd før jeg trenger å bruke den igjen og jeg kan se like bra ut sommer som vinter uten store summer eller mye tid. Fantastisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AU AU AU !!!

Det funker som faen, men gjør så salig vondt at jeg utsetter det til jeg må barbere så skal jeg bare vente noen dager så ble det for langt igjen..

Skal ta meg i nakken og sette tannbeskyttelsen på plass og kaste meg på bølgen igjen!!

Skrevet

En maskin som napper ut alle hårene slik at du får med roten. Fungerer litt som med voksine men du trenger bare denne maskinen så har du investert (altså ingen flere utgifter senere enn strøm). Det er vondt de første gangene men så sitter hårene løsere og du blir vant til det. Deilig å være "hårløs" en mnd etter uten å måtte barbere hele tiden.

Skrevet

bruker dere bare på leggene? eller dotten og under armene også??

Skrevet

jeg hr tynne lyse hår på leggene så det fuker ikke i det hele tatt, får ikke tak i hårene... dårlig investering for min del..

Skrevet

og jeg har den braun silk-epil..

vil bare få sagt det at det jeg anbefaler hvert fall ikke epilator med m indre du har tykke hår..

19.10

Skrevet

passer meg, tykke strie hår på leggene, tykke under armene og middels tykke på dotten. Allt dette resultat etter mange års barbering.

Nå må jeg barbere oftere og oftere for å ikke se ut som en huleboer.

Skrevet

dette hørtes ut som noe for meg, men er det ikke j..... vondt ???

Skrevet

Jeg har også braun silk epil og den funker godt på normal hårvekst og mer enn det. Har du tynne hår finnes det epilatorer som funker til deg også men koster nok litt mer enn denne du allerede har. For min del er braun silk epil helt super og jeg er superfornøyd.

Skrevet

spør igjenn jeg..

bruker dere bare på leggene? eller dotten og under armene også??

Skrevet

hvilken fungerer best om man har tykke strie hår?

Skrevet

dytter litt.. lurer også på om dere bare bruker på leggene, eller andre steder også??

Skrevet

Funker greit under armene her i allefall. På dotten derimot ##¤%#¤%#& vondt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...