Gå til innhold

Når sluttet dere å amme?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da mener jeg ikke november i fjor, hehe. Hvor gammel var barnet? ;)

Skrevet

Har en på snart 18 mnd. Ammer morgen og kveld. Tanken er å slutte i løpet av sommeren, så gjenstår det å se hvor lett det blir. Småen er nemlig rimelig puppegal :-/

Skrevet

Eldste var 2 år og 4 mnd.

Minste var ca 1 år og 4 mnd.

Angrer på at jeg ammet eldste så lenge, han var puppegal og dette ble et problem lenge etterpå, han maset om pupp i flere måneder etter ammeslutt.

Angrer på at jeg ikke ammet minste lenger, og at jeg lot meg presse. Vet de ikke kan gjøre det, men min jobbsituasjon gjorde det vanskelig å komme hjem til leggetid alle dager. (jobber i pu bolig)

Tror den ideale ammeslutt alder på barna er 22-24 mnd. Tror det hadde vært det for mine barn i allefall.

Skrevet

Da baby var 10 mndr sluttet jeg brått!

Skrevet

Eldste var 25 mnd, og hun sluttet av seg selv. Minsten er 20 mnd og ammer fortsatt morgen, 1-2 ganger om dagen, kveld og hele natta. Skal ta nattavenning nå snart. Minsten er ikke like plagsomt med ammingen som eldste var, som ville amme hele tiden (da snakker jeg om annenhver time, selv etter fylt ett år og spiste bra fast føde). Minsten får lov å amme til hun er 2 år, og da revurdere vi.

Skrevet

10 måneder her og. Da fikk han tenner!! :) Og han lærte seg fort å bruke de... Var ikke noe vits lenger når det var mer vondt enn koselig... Håper det blir litt lengre med babyen i magen, for det er så utrolig koselig.

Skrevet

1) 8 mnd

2) 4 mnd

3) Nesten 4 mnd

Skrevet

Sluttet da han var 10 måneder, da var han ikke interessert lenger

Skrevet

Min er 20 mnd og jeg ammer fortsatt morgen, ettermiddag og kveld + mange ganger om natten. Går egentlig veldig greit, men regner med at det blir slutt til høsten når jeg begynner å jobbe.

Skrevet

mine sluttet selv..

første ved 6 mndr

andre ved 9 mndr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...