Gå til innhold

Derfor elsker jeg all-inclusive!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift, har tre barn, jobber fulltid, og bruker hver kveld og helgene på barnas aktiviteter!

De tre siste årene har vi vært 2 uker på et all inclusive hotell.

H-e-r-l-i-g!! Aktiviteter for store og små, jeg slipper å lage ett eneste måltid! Dèt er ferie det!!!

 

De store opplevelsene tar jeg og mannen min uten barna! Ihvertfall i den alderen de er nå!

Jeg elsker å ligge ved bassenget, rusle inn på buffeten og spise, barna møter mange andre venner! TOPP!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja da liker du vel dårlig mat og ++ noen ekstra kilo bare fordi du hadde solsenga di ved siden av buffeten?? Valkene henger godt utenfor bikinitrusa eller??

Skrevet

Hvis du har erfaring med dårlig mat på all inclusive, så har du vært veldig uheldig. Der vi har vært har maten vært helt topp til alle måltider. Er man feit fordi man liker å slappe av i ferien? Du er virkelig ikke helt på nett!

Skrevet

Ja, det er så deilig å kunne slappe helt av i ferien:) Hverdagen er jammen hektisk nok...

 

 

Skrevet

vi skal også strax på to uker med all inclusive, gleder oss. Da skal vi bli feite og late da... hehe. Eller NEi, rekker nok ikke spise lenge av gangen eller ligge i ro. Må jo LØPE etter 1.5 åringen... Men tror det blir digg....

Skrevet

17:44, du er eksempel på hvem som burde fått en ukes(minst) utestengning herfra.

HI kommer med et kjempepositivt innlegg, og forteller bare om sine gode erfaringer, så må du komme å pisse over det hele? Hva gir det deg?

Bare det at du skriver noe sånt sier mye om deg.

Skrevet

bare så misunnelig på dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...