Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Har nettopp flyttet for meg selv, med to barn. Slutt med samboer for minst et halvår siden, ingenting mer "å hente" i det forholdet, og det skrantet i minst et år. Så har jeg en gammel venn, som også er alene (slutt med samboer for `nte gang) og har barn. Han har sendt meg meldinger og vi har chattet, og han har beynt å ha litt mer flørtete tone. Dette er ikke noe jeg er vant med fra han, er ikke slik jeg har kjent han. Kanskje ikke så rart det, da jeg har vært opptatt ?(han er/var venn med min eks) Men jeg blir så overrasket og vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Liker han veldig godt som venn, vi har god tone.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Du bør vel vente litt og se om det virkelig er slutt med samboeren hans. Og er ikke hun også en gammel venn av deg?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 Nei, det er hun ikke. Bor langt fra hverandre
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Dersom du overhodet ikke er interessert, så sier du bare til ham at flørtingen blir litt feil for deg, og at du bare vil være venner. Er du litt interessert så lar du tingene gå sin gang, og se hva som skjer. Men jeg hadde latt ting gå saaaaaaakte fremover, siden han har hatt et tilogfra-forhold lenge med samboeren sin. Litt "utrygt" i mine øyne... (ser på en måte for meg at visst du flørter tilbake blir det stas, gjør du det ikke, så er det tilbake til eks'en en stund igjen.... næh...)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #6 Skrevet 26. juni 2010 Selvfølgelig ta det med ro. Jeg vet ikke hva han har tenkt, er så annerledes i forhold til slik jeg har kjent han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå