Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Har dere ungene hjemme fra bhg lengre enn de 3 "påkrevde" ukene i sommer? I så fall hvor lenge har ungene deres sommerferie fra bhg?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Nei, han er bare hjemme de påkrevde ukene. Det er litt spesielt i år, fordi vi venter en lillebror hvert øyeblikk, og jeg vil ha fred og ro til å bli kjent med dette nye mennesket :-) Blir nok lengre ferie på ham til neste sommer.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 Like lang ferie som meg. Har venninner med barn på samme alder som også har sine arvinger hjemme, så hun slipper å gå rundt å kjede seg, eller kun være med mamman og pappan.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Kan faktisk og/å regelen i tilfelle noen lurer;)
-Hengebuksvinet- Skrevet 26. juni 2010 #5 Skrevet 26. juni 2010 Tror ungene har veldig godt av å få roe ned, og kanskje få kjede seg litt også (selv om det sjelden blir tid til det, selv med 2 måneder ferie). Fordelen med å være lærer er jo tross alt at man har mulighet til å tilbringe mye tid med ungene. Er det virkelig noen som bare tar ut tre uker? (Og nå tenker jeg ikke på høygravide o.l. ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå