Gå til innhold

Gråter og vil faktisk bare dø nå:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så deprimert over det meste for tiden, ungene er det eneste som holder meg oppe!

Er under attføring via Nav og der har det ikke vært stor hjelp og få de siste 15 månedene:( Skulle få hjelp til og komme meg i arbeid og evnt ta mer utdanning, men hittil har alt jeg har foreslått ikke vært en god tone i deres ører:(

Nå er jeg begynt og få problemer med nattesøvnen fordi jeg er så engstelig for hva som skjer når avklaringspengene utløper, og jeg står der uten noen jobb og ingen inntekt:(

Månedene går og plutselig er det gått 3 år og ingenting har skjedd.

Har snakket med fastlegen min, hun skulle sende en forspørsel om basismøte med dem og manuell terapeut, men nå 4 måneder etter forespørselen ble sendt og purring nr 2 ble postlagt til Nav har ikke fastlegen min fått noen som helst tilbakemelding.

Er det meningen at også jeg må begå selvmord fordi systemet åpenbart ikke fungerer?

Dersom man velger den siste løsningen så får det jo heller ingen konsekvenser for nav virker det som:(

http://www.dagbladet.no/2010/06/26/nyheter/innenriks/torbjorn_roe_isaksen/nav/psykisk_helse/12311280/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pust ut litt og ta helg. Tenk at bekymringene bare kan tenkes på fra mandag av.

Mandag tar du all energi du har, krever å få time til fastlegen din igjen, ber om møte med nav asap og ellers andre som kan hjelpe deg.

Har du noe familie eller venner som kan hjelpe deg å stå på litt?

masse lykke til og jeg håper det løser seg raskt.

klem herfra!

Skrevet

Jeg forstår at dette er krenkende. Men kanskje kan du få en jobb som ikke krever utdannelse i mellomtida? F.eks. butikkjobb. Eller du kan spørre på Fretex eller NMS Gjenbruk dersom du ikke takler mye stress.

Hvis slike ting er nødt til å gå gjennom NAV, kanskje noen kan gå til media med saken for deg. Da vil de nok behandle den...

Staten forårsaker indirekte folks selvmord, det kan være NAV-ofre, tidligere FN-soldater, barnevernsofre, mobbeofre... uten at noen må stå til ansvar for det.

Skrevet

Kanskje noen bare burde fått seg et spark i ræva og innsett at man faktisk har et visst ansvar for seg selv og, og ikke bare skylde på staten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...