Trønderpia Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Kan man få fradrag for utgifter til dagmamma? Hvordan skal dette evt. dokumenteres? Og hva dersom man ikke vet om dagmammaen oppgir inntekten eller ikke..? Har også hørt at man får fradrag for kjøring til/fra dagmamma. Stemmer dette?
Snakkelittmeddeg Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Eneste jeg vet er at man kun får fradrag om dagmammaen er hvit, altså betaler skatt av inntektene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå