Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Skal feire janta sin 8-årsdag snart, hva kan vi finne på, aktiviteter og slikt? Blir innebursdag og det blir ca 15-18 stk som kommer, mest jenter, men noen gutter. Til servering blir det pizzasnurrer, så blir det litt potetgull/snacks, sjokolademuffins og brus i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Lag barnedisco med KUL(f.eks Miley Cyrus? Eller kansje karibisk carnevals musikk?) musikk! Skru av lyset og heng opp en diskokule;)Dette er kjempe spennende og gøy!Ha leker også.F.eks.Stol leken hvor alle går etter hverandre rundt stoler og når musikken stopper må alle sette seg..du fjerner stoler etter hver runde.Den er kjempepopulær!Også kan dere leke "frys" leken den går ut på at alle danser og når musikken stopper fryser alle til statuer...Kan også variere med at når musikken stopper setter alle seg raskt på gulvet, hinker på et ben, hopper , er løver, prinsesser..osv..Du er DJ Mama for annledningen..hehe:) LYKKE TIL DA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå