Gå til innhold

To negative tester, kan jeg være gravid likevel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde mistanke om at jeg var gravid igjen etter å ha født sønnen min for nå 12 uker siden. Tok to tester fra billigtester.no, men begge var negative... (tok en på kvelden og en på morgenen)

Men jeg har de siste to ukene vært mye kvalm, da spesielt på morgenen.

Har fått tilbake mensen(vil si jeg tror det var det siden jeg blødde litt og hadde skikkelig menssmerter) og jeg går på p-pilla. Kan dette vært noe annet enn mensen?

Kan jeg likevel være gravid tror dere?

Syns liksom jeg føler meg sånn jeg gjorde i begynnelsen av forrige svangerskap?...

hmm.. skal jeg ta en test til eller kan jeg stole på at de jeg har tatt stemmer?(tok de for 3-4 uker siden)...

takk for svar jenter... IGJEN!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er 3-4 uker siden du tok de to testene, ville jeg tatt en til nå for sikkerhets skyld.

Skrevet

dytt

Skrevet

Heia, syns du skal ta en test til jeg for å være sikker. Jeg var hos legen og testet meg etter jeg hadde fått positivt svar på CB tester hjemme, men legen sa den var negativ, dro til Lege å testet meg igjen uka etter og da var det ingen tvil, POSITIV:) Sjekk en gang til du:):) Lykke til

Skrevet

MÅ de testene tas på morgenen? eller kan jeg ta de utover dagen? (et par timer etter jeg sto opp?)

Skrevet

urinen bør ha vært i blæra over 3 timer.. (har jeg hørt.. ikke noe sikker vitenskap) + drikk lite for da er den mer konsentrert. Tiss på et glass.. og ta testen opp der..

Men aller sikrest er morgenurinen. Høyest konsentrasjon av HCG i den.

Skrevet

da venter jeg til i morgen tidlig:) takk for svar!

Skrevet

Man kan bli kalm og trøtt om man har lite jern i blodet. Etter fødsel bruker mange å ha litt lav hb,ville dratt til legen og fått sjekka jernlagrene om testen er negativ..

Skrevet

har gått på Niferex jerntabletter, testet den for ikke lenge siden og var da på 13 eller noe tror jeg. Men kan jo alltids sjekke igjen:)

Skrevet

Da var testen tatt.... Nei jeg var ikke gravid gitt... Litt skuffa igjen jeg gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...