LadyLuck & Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 hvilke er gode, og er de på tilbud noe sted?? Må krype til korset og skaffe meg tørketrommel nå i disse bleie avennings tider. Må være kondenstrommel. All hjelp og tips motas med takk =D
Lunita_ Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 har en zanussi kondesntørketrommel som kosta 3000 og noe...funker som bare det.. bruker den ikke på vanlige klær vi da,synes de krymper! bruker dem på sengetøy,hånkler og kluter/smekker og slik..
LadyLuck & Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2010 trenger en til å tørke de x antall truser, shortser og bukser som nå vaskes daglig
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Av egen erfaring hadde jeg aldri kjøpt billigmerker som wirlpool og zanussi. Jeg har en, men den er drit så skal ikke anbefale den. Hadde kjøpt en som ikke har sånn antikrøll program som man ikke kan skrue av. Etter at maskinen er ferdig tromler den innimellom for at klærne ikke skal krølles. Det er det mest idiotiske jeg har opplevd. Det må jo trekke så masse strøm bare på tull!! Hadde også kjøpt en som var effektiv, som var A eller A+ i strømforbruk. Min tar en evighet for å tørke klærne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå