Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Hei:) Du skriver veldig bra - har unngått klisjeene - Det eneste jeg reagerte på (hvis en først skal finne noe) var: Ble solen svartmalt av drømmer og håp? Er drømmer og håp negative? Om du ikke har en forklaring på dette, hadde jeg vurdert å gjøre om setningen til Ble solen svartmalt av ........ håp? (knuste?) - eller et lignende synonym) Men for all del, du har talent:) (Og jeg har studert norsk på universitetet;)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding jeg skal ta til meg. :-))) Det er snakk om drømmer og håp som aldri kommer til å bli virkelige. Det er umulige drømmer og håp, om du skjønner. Dermed bruker man mye tid og energi på å planlegge/drømme om noe som aldri kan gjennomføres. Litt keitete skrevet, liker ikke helt å forklare diktene på denne måten men håper du skjønte. :-) hilsen hi
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Jo, jeg skjønner forsåvidt, men du skriver egentlig at solen ble svartmalt av urimelige/uoppnåelige håp egentlig da.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #5 Skrevet 26. juni 2010 Jeg ser ditt poeng. Det ble forandret til "knuste håp" og jeg tror jeg er fornøyd med endringen. :-) Kan hende ordet blir byttet ut med et annet passende ord etterhvert, jeg må bare finne det først. :-))) hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå