Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Og jeg kan ikke bruke tamponger. Hver periode er et lang, kløende og hoven periode jeg helst skulle vært foruten. Jeg får utslett av en annen verden og alt legen kan gi meg er sterk hydrokortison. finnes det noe annet en libresse og always der ute som er bedre?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Jeg har også det problemet fra tid til annen.... Virker som at det er plasten i overflaten til bindet som jeg reagerer på og kan derfor bare glemme å bruke libresse eller always ;-( Reagerer ikke på Saba sine, men da kunne jeg jo likegodt dradd på meg bleia til storejenta vår hehe. Men noen av disse "billig" bindene reagerer jeg ikke like mye på, og bytter ofte. Da går det som regel greit uten for mye vondter
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 HI her. Saba ja, hehehehe, de hadde jeg helt glemt. De er jo tykke som et vondt år! Skal forsøke noen av de billig-greiene. Kan hende de er bedre. :-)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Prøv landlord (rema) , de syns jeg har vært bra.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #5 Skrevet 26. juni 2010 Prøv damebeger så slipper du hele problemet. http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.6140308
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #6 Skrevet 26. juni 2010 Har samme problem som deg. Jeg bruker tøybind og ELLEN tampong fra rfsu som fåes på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #7 Skrevet 26. juni 2010 Jeg er ikke plaget med bind til vanlig, men under renselsen etter fødslene syns jeg de tykke libressebindene har vært mindre klamme enn de tynne, kanskje det kan være en løsning for deg? Men tipper du har forsøkt det allerede...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #8 Skrevet 26. juni 2010 Man skal ikke kimse av saba ) Jeg plagdes av "Bleieutslett" en periode og legen sa at det var absolutt best...Den nye self-siten som kom for flere år siden, har derimot gjort de MINDRE bra for slike forhold,- synes jeg..Men når det kommer til "Lufting" under mensen og dermed ingen/lite utslett er det ingen bind hverken over eller ved siden.. SÅ får man heller planlegge "garderoben" til de dagene..Når man begynner og blø mindre kan jeg anbefale Tena mini....Den tar blodet når det er litt mindre og føler de er veldig luftige i forhold til bind.:Da jeg bruker tena daglig (da jeg plutselig lekker..Ikke hver dag, men en gang eller to i uka....) men bind når jeg har mensen...Og de gangene jeg bruker bind så skal det ikke mange dager til før det lukter klamt, det begynner og klø og bli ubehagelig....
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #9 Skrevet 26. juni 2010 http://www.gronnhverdag.no/Nettsider/Groenn-Hverdag/Tm/Kosmetikk/Tips/Bind-og-tamponger Prøv å sjekk på grønn hverdag, vil tro der er noe du kan bruke uten å reagere.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #10 Skrevet 26. juni 2010 Har selv dette problemet som du beskriver, og jeg har prøvd utallige typer bind uten hell. Nå ser det faktisk ut som om jeg har funnet en type som jeg ikke reagerer på, og det er First Price sine bind som en får kjøpt på Kiwi. Billige er de og;)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #11 Skrevet 26. juni 2010 Jeg hadde samme proble. For ca et år siden gikk jeg over til damebeger (Mooncup), og det er noe av det smarteste jeg har gjort. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå