Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Hei jenter! Hva synes dere om den nye trenden der menn barberer skrittet sitting og så gjør omverden klar over dette ved å gå med bukse og trusestrikk godt nedenfor "tregrensa", såkalt groin shave reveal (GSR). Bør vi belønne disse med muligheten til å formere seg? Jeg mener det er greit at gutta rydder opp der nede, men kan de ikke holde det for seg selv???! Dere som ligger med disse gutta: SKJERPINGS!!! Hvilket signal ønsker dere å sende ut? Var en tur i butikken I dag, og på vei hjem så jeg ikke mindre enn 5 groin shaves!?!?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Vet ikke hvor gammal du er eller hvor gamle de du så i dag er, men liker best klar bane der nede uansett jeg da. Om det synes på en varm sommerdag at en mann er barbert pga badeshorts litt langt nede e.l, gjør da ingenting. At du bringer et nytt uttrykk for det på bane virker litt pubertalt isegselv, tipper du er 18 og de du snakker om likeså, men det har ingenting med dette å gjøre. Poenget er ja barbert er best, smaker best og ser best ut, mener Jeg på 30. Samma hva det kalles. Virker som du har bestemt deg for at detta liker vi IKKE og de som liker det er dumme. Groin shaves my ass, kall en spade for en spade, ja shaved er best
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 Ja skjerpings lizzzzzom,. Tenk å ligge med en med shaved der nede og gi han muligheten for å bli med barn... Jepp.Not. Trur det er andre verdier ved et menneske som bør frata en muligheten til å få barn, enn å like å shave seg !!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Slapp av, de kommer ikke til å formere seg uansett, de er jo homo.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #5 Skrevet 26. juni 2010 Kall en spade en spade?! Hva med å kalle en douchebag en douchebag?!?! Jeg skrev jo at jeg synse det er helt greit at menn shaver seg, og jeg snakker ikke om et uhell en varm sommerdag. Dette er bevisst reveal. Er det ingen andre her som er i stand til å gjennomskue personlighetsavviket i selve handlingen? Dette utføres oftest av douchebags i 20-30 årene, har blitt observert på eldre, såkalte "oldbags". Hi
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #6 Skrevet 26. juni 2010 Herregud, HI skriver ikke om barbering vs. natur"skog"... Hun sier vel egentlig at de gjør som de vil med behåringen sin.. MEN de trenger ikke gå med buksa så langt nede at ballene nesten spretter ut for å VISE at de er barberte... Nå må dere lære dere å lese slik at dere får med dere HVA diskusjonene handler om... Er forøvrig enig i at gsr er bare EKKELT !!! (Min manns edelere deler er KUN for ham og meg !!)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #7 Skrevet 26. juni 2010 Takk for støtten! De over følte seg vel truffet?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #8 Skrevet 26. juni 2010 Ja, det kan jo nesten se slik ut... hehehe... Sannheten er ofte hard å takle.. annie 13.30
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #9 Skrevet 26. juni 2010 Har de buksene sine langt nok nede, kan man anmelde dem for blotting og usømmelig opptreden...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2010 #10 Skrevet 26. juni 2010 Buksa er ikke lenger ned enn at man ser at han har shavet der. Ingen fare for at kukken hopper ut, for å si det sånn.... Man vel ikke meldes for blotting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå