Mellirs ♂ '10 Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Litt mer aktivitet her, så legger inn dette her og jeg Dere som har erfaring med brettebleier, kan dere fortelle meg litt om de forskjellige brettemetodene? Jeg er helt blank, link gjerne til gode illustrasjoner eller filmer. Hvilken metode bruker du, og hvorfor? Hvilken metode passer best til nyfødt, og er det i det hele tatt forskjeller her? Er det forskjeller på hvilke som passer best til jenter og gutter? Så en ting til, er 60 x 60 for lite til brettebleier? Dette er før vask, har ikke målt de etter vask, men ser de har krympet litt. Tusen takk for svar!
soleia Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Fann ikkje instruksjonsvideoen no, men har fått anbefalt og vore nøgd med konvoluttbretten. Denne kan tilpassast størrelsen på babyen, og synes den heldt godt med svært lite lekkasjar. Brukte ikkje brillebukser, kun snappi og ullbukse. 60x60 er lite for å vere brettebleier, er vanleg å byrje med 70x70, og om dei skal brukast over året, så er det 80x80. Men kan tenkje meg at dei små bleiene dine vil vere nette på ei lita nyfødtrumpe. Vil anbefale deg å gå inn på tøybleieforumet til tettinntil.no Der vil du få mange gode svar på det du lurer på, og det er sikkert nokon som har link til video og, for veit eg har sett fleire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå