Gå til innhold

Jeg er ikke laget for monogami

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer ikke til det. Eller... jeg passer forsåvidt til å dele livet med ett menneske. Men på det seksuelle plan... jeg får helt noia ved tanken på at jeg bare skal ha en mann, resten av livet. Jeg vil ut og smake på det som er. Men så elsker jeg denne ene mannen da, og han er definitivt laget for monogami. Så vil jeg ha ham må jeg ver så god holde meg i skinnet... argh.

Skulle ønske min kjære var en som likte tanken på åpne forhold..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville påstått at du ikke elsker mannen, men tanken på å ikke være alene

Elsker samboeren min, og gjør meg ikke noe at det bare er han i all fremtid

Skrevet

Hva gir deg grunn til å hevde det? Selvsagt elsker jeg mannen min. Vi har vært sammen i 11 år. Jeg har elsket ham fra dag en. Men ønske om å prøve andre menn har jeg også hatt fra dag en. Det er sånn jeg er. Det må du vel fortså? At vi er forkjellige mener jeg?

Skrevet

skjønner at vi er forskjellige

men for eg er å elske noen, å elske allt ved denne personen, og ikke kunne tenke seg noen andre, på noen som helst plan

Skrevet

Jeg elsker alt ved ham, det gjør jeg. Men har lyst på andre like fult. På samme måte som jeg har behov for å prate med andre, le med andre, ha det gøy med andre. Så har jeg behov for å ha sex med andre. Skjønner at det ikke er så mange som er som meg. Men skulle ønske det var det;)

Skrevet

Jeg skjønner deg, HI :) Men samfunnet og moralen her er ikke bygd opp etter det prinsippet...

Skrevet

Jeg er sånn, men jeg hater eksen min

Skrevet

Du er laget for egoisme, tenker jeg vi sier.

Skrevet

Skjønner nøyaktig hva du mener!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...